Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Konkurences priekšrocību attīstīšana SIA “UniCredit Leasing”
Nosaukums angļu valodā Development of Competitive Advantage for the Company SIA „UniCredit Leasing”
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs A.Jakobsons
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir “Konkurētspējas priekšrocību izstrāde uzņēmumam SIA „UniCredit Leasing””. Darba saturu veido problēmas “Refinansēšanas izmaksu pieauguma rezultātā SIA „ UniCredit Leasing” piedāvā tirgū visdārgāko līzinga pakalpojumu. Lai saglabātu konkurētspēju un nodrošinātu turpmāku rentabilitātes pieaugumu mainīgos tirgus, sīvas konkurences un stingrāku regulējumu apstākļos SIA „UniCredit Leasing” jāstiprina konkurētspējas priekšrocības” analīze, piedāvāto risinājumu – 10 alternatīvas – izvērtējums, risinājuma izvēles pamatojums un ieviešanas stratēģijas un plāna apraksts, kā arī secinājumi. Problēmas analīzei un stratēģijas izstrādē lietotas sekojošas galvenās metodes: 1) Uzņēmuma SVID (stiprās puses, vājās puses, iespējas, draudi) analīze, balstoties uz tirgus, nozares un uzņēmuma darbības izpēti, 2) Stratēģisko alternatīvu izvērtēšana pēc RACES (resursi, akceptēšana, konsekvence, effektivitāte, ilgtspēja) metodes. Izvēlētais risinājums konkurētspējas priekšrocību uzlabošanai ir balstīts uz jaunas IT sistēmas izveidi, kas sevī ietver 2 galvenos blokus: 1) Mainīti informācijas ievades procesi un automatizēta dokumentu plūsma, kas dos būtisku darbinieku laika ietaupījumu; 2) Ieviesta dīleru lojalitātes programma, kas stiprinās attiecības ar galveno pārdošanas kanālu – dīleriem. Izstrādātais priekšlikums stiprinās visus četrus konkurētspējas priekšrocību virzienus, kas ļaus arī turpmāk uzlabot pelnītspēju – inovatīvā IT sistēma nodrošinās ātrāku lēmumu pieņemšanu (no vidēji 8 stundām uz 2.5 stundām) un ietaupīs darbinieku laiku, tātad efektivitāti, līdz ar to arī produkta kvalitāti un klientu apmierinātību. Tā rezultātā arī būs iespēja palielināt neto pamatdarbības ieņēmumus par 10% gadā. Būtiskākie lietotie informācijas avoti ir statistiskie dati, finanšu pārskati, teorija un publikācijas Internetā, uzņēmuma iekšējie dokumenti un intervijas ar darbiniekiem. Maģistra darbs sastāv no 84 lpp., tajā ir iekļauti 19 zīmējumi un tabulas. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā un tā saturs ir konfidenciāls.
Atslēgas vārdi Konkurences priekšrocību attīstīšana SIA “UniCredit Leasing”
Atslēgas vārdi angļu valodā Development of Competitive Advantage for the Company SIA „UniCredit Leasing”
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2014 09:03:38