Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Audi konkurences priekšrocību izstrāde Lietuvas tirgum
Nosaukums angļu valodā Audi Competitive Advantage Development for Lithuanian Market
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs A.Koliškins
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Anotācija: Audi konkurences priekšrocību izstrāde Lietuvas tirgum. Audi ir viens no pasaules lielākajiem premium klases auto zīmoliem un daudzos tirgos tā galvenie konkurenti ir BMW un Mercedes-Benz. Šī maģistra darba uzdevums ir izanalizēt Lietuvas auto tirgu un izprast premium klases lietotāja viedokli salīdzinot to ar šī brīža piecu auto zīmolu komunikāciju un aktivitātēm. Izprast kādā veidā Audi var iegūt līdera pozīcijas premium klasē, izmantojot starptautiski definētos zīmola komunikācijas, produktu virzības un cenu politikas nosacījumus un vērtības. Teorētiskajā daļā ir apskatītas zīmola pozicionēšanas, konkurences priekšrocību un tirgus izpētes SWOT un PEST definīcijas, kas ļauj detalizēti izprast Lietuvas auto tirgus attīstību un tā potenciālu premium auto konkurencē. Praktiskajā daļā tiek veiktas kvalitatīvas izpētes metode, izmantojot intervijas, apkopoti sarunu rezultāti ar Lietuvas Audi un citu premium auto marku klientiem, pārrunājot šī brīža Audi definētās vērtības un veidu, kā tās integrēt Audi Lietuvas komunikācijā. Plašākai auditorijas aptaujai tiek izmantota kvantitatīva izpētes metode, apkopojot atbildes, kas norāda uz Audi un tā konkurentu priekšrocībām. Atsaucoties uz izpētes rezultātiem, tiek apkopoti secinājumi un priekšlikumi, kurus realizējot, Audi var palielināt zīmola pārdošanas potenciālu un realizēt starptautisko un Baltijas mērķi būt #1 premium zīmols Lietuvas tirgū.
Atslēgas vārdi Auto tirgus, premium segments, konkurences priekšrocības, zīmola pozicionējums, zīmola izpēte
Atslēgas vārdi angļu valodā Automotive market, premium segment, competitive advantage, brand positioning, brand research
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 12.01.2014 15:36:36