Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Audi konkurences priekšrocību izstrāde Lietuvas tirgum
Title in English Audi Competitive Advantage Development for Lithuanian Market
Author Ilze Grase-Ķibilde
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor A.Koliškins
Reviewer A.Dzedons
Abstract Anotācija: Audi konkurences priekšrocību izstrāde Lietuvas tirgum. Audi ir viens no pasaules lielākajiem premium klases auto zīmoliem un daudzos tirgos tā galvenie konkurenti ir BMW un Mercedes-Benz. Šī maģistra darba uzdevums ir izanalizēt Lietuvas auto tirgu un izprast premium klases lietotāja viedokli salīdzinot to ar šī brīža piecu auto zīmolu komunikāciju un aktivitātēm. Izprast kādā veidā Audi var iegūt līdera pozīcijas premium klasē, izmantojot starptautiski definētos zīmola komunikācijas, produktu virzības un cenu politikas nosacījumus un vērtības. Teorētiskajā daļā ir apskatītas zīmola pozicionēšanas, konkurences priekšrocību un tirgus izpētes SWOT un PEST definīcijas, kas ļauj detalizēti izprast Lietuvas auto tirgus attīstību un tā potenciālu premium auto konkurencē. Praktiskajā daļā tiek veiktas kvalitatīvas izpētes metode, izmantojot intervijas, apkopoti sarunu rezultāti ar Lietuvas Audi un citu premium auto marku klientiem, pārrunājot šī brīža Audi definētās vērtības un veidu, kā tās integrēt Audi Lietuvas komunikācijā. Plašākai auditorijas aptaujai tiek izmantota kvantitatīva izpētes metode, apkopojot atbildes, kas norāda uz Audi un tā konkurentu priekšrocībām. Atsaucoties uz izpētes rezultātiem, tiek apkopoti secinājumi un priekšlikumi, kurus realizējot, Audi var palielināt zīmola pārdošanas potenciālu un realizēt starptautisko un Baltijas mērķi būt #1 premium zīmols Lietuvas tirgū.
Keywords Auto tirgus, premium segments, konkurences priekšrocības, zīmola pozicionējums, zīmola izpēte
Keywords in English Automotive market, premium segment, competitive advantage, brand positioning, brand research
Language eng
Year 2014
Date and time of uploading 12.01.2014 15:36:36