Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Uzbēruma grunšu un segas papildkārtu nestspējas problēmas” („Autoceļa P76 rekonstrukcija posmā Daugavas stacija – Sala”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Bearing Capacity Problems of Embankment Soils and Pavement Additional Layers” („Reconstruction of Road P76 in Section Daugavas stacija – Sala”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Zariņš |
Recenzents |
lekt. B.Jeļisejevs |
Anotācija |
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) tēma ir "Uzbēruma grunšu un segas papildkārtu nestspējas problēmas" (Autoceļa P76 rekonstrukcija posmā Daugavas stacija Sala).
Autors darbā ir aprakstījis grunšu un segas papildkārtu nestspējas problēmas, kā arī izpētījis grunšu stiprināšanas paņēmienus. Par efektīvāko un universālāko paņēmienu atzinis grunts stiprināšanu ar cementācijas metodi.
Trīs no aprakstītajām grunts stiprināšanas metodēm darba autors pielietojis praksē un par visefektīvāko atdzinis vājas nestspējas grunšu nomaiņu pret augstākas kvalitātes grunti.
Inženierprojektā autors veicis autoceļa rekonstrukciju 3,920 km garumā. Projektā izstrādāti tehniskie risinājumi, iekļaujot caurtekas un segas konstrukcijas projektēšanu. Rezultātā ir izprojektēts autoceļa posms atbilstoši LVS standartprasībām.
Darbā ir 151 lappuse, 31 tabula, 21 attēls, 1 pielikums, 15 rasējumi, 30 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
gruntis pastiprināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
soils amplification |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2014 09:15:33 |