Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisa pilnveidošana" |
Nosaukums angļu valodā |
"Improvement of after-sales service of electrical tools" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
K.Didenko |
Recenzents |
Dr.oec.,asoc.prof. L.Vasiļjeva |
Anotācija |
Bakalaura darba Elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisa darbības pilnveidošana mērķis bija izpētīt Robert Bosch SIA elektroinstrumentu nozares pēcpārdošanas servisa līmeni, novērtējot to atbilstību esošajai tirgus situācijai un piedāvāt priekšlikumus kvalitātes un efektivitātes celšanai.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai darbā ir izanalizētas organizāciju efektivitātes un kvalitātes pilnveidošanas metodes. Tāpat tika apskatīts Latvijas elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisu tirgus. Tika pētītas Bosch pēcpārdošanas servisa pielietotās efektivitātes un kvalitātes pilnveidošanas metodes un izteikti priekšlikumi Bosch pēcpārdošanas servisa pilnveidošanas virzieniem.
Par informācijas avotiem darbā tika izmantots teorētiskais materiāls no dažādu autoru mācību grāmatām, lekciju konspekti, SIA Robert Bosch iekšējās lietošanas informācija, kā arī presē un internetā pieejamā informācija par darbā apskatāmo problēmu.
Pētāmās problēma tika norobežota, ievērojot izvirzītos uzdevumus. Būtisks ierobežojošais faktors bija pētāmā uzņēmuma vadības nostāja par informācijas diskrētumu. |
Atslēgas vārdi |
Elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisa pilnveidošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Improvement of after-sales service of electrical tools |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.01.2014 18:18:58 |