Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisa pilnveidošana"
Nosaukums angļu valodā "Improvement of after-sales service of electrical tools"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs K.Didenko
Recenzents Dr.oec.,asoc.prof. L.Vasiļjeva
Anotācija Bakalaura darba Elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisa darbības pilnveidošana mērķis bija izpētīt Robert Bosch SIA elektroinstrumentu nozares pēcpārdošanas servisa līmeni, novērtējot to atbilstību esošajai tirgus situācijai un piedāvāt priekšlikumus kvalitātes un efektivitātes celšanai. Izvirzīto mērķu sasniegšanai darbā ir izanalizētas organizāciju efektivitātes un kvalitātes pilnveidošanas metodes. Tāpat tika apskatīts Latvijas elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisu tirgus. Tika pētītas Bosch pēcpārdošanas servisa pielietotās efektivitātes un kvalitātes pilnveidošanas metodes un izteikti priekšlikumi Bosch pēcpārdošanas servisa pilnveidošanas virzieniem. Par informācijas avotiem darbā tika izmantots teorētiskais materiāls no dažādu autoru mācību grāmatām, lekciju konspekti, SIA Robert Bosch iekšējās lietošanas informācija, kā arī presē un internetā pieejamā informācija par darbā apskatāmo problēmu. Pētāmās problēma tika norobežota, ievērojot izvirzītos uzdevumus. Būtisks ierobežojošais faktors bija pētāmā uzņēmuma vadības nostāja par informācijas diskrētumu.
Atslēgas vārdi Elektroinstrumentu pēcpārdošanas servisa pilnveidošana
Atslēgas vārdi angļu valodā Improvement of after-sales service of electrical tools
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 05.01.2014 18:18:58