Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Materiālu tehnoloģija un dizains |
Nosaukums |
SIA "ANDAandANDA" |
Nosaukums angļu valodā |
Ltd. "ANDAandANDA" |
Struktūrvienība |
01T00 Arhitektūras un dizaina institūts |
Darba vadītājs |
Mg.sc.ing., doktorante A.Putniņa |
Recenzents |
Dr.sc.ing., profesore A.Viļumsone |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt attīstības un darbības plānu modes uzņēmumam, kas ražo pret-a-porter apģērbu kolekcijas un realizē individuālus pasūtījumus.
Veikta tirgus izpēte atbilstoši izvēlētajam realizācijas veidam e-komercijai. Noskaidrotas tiešās un netiešās komunikācijas iespējas internetā, kā arī izvēlēti mārketinga instrumenti uzņēmuma mērķa klienta sasniegšanai. Veikta 100 respondentu aptauja.
Izveidota modes uzņēmuma AndAndAndA paraugkolekcija, kas sastāv no 7 apģērbiem. Darbā ietverts detalizēts kolekcijas priekšizpētes process.
Noskaidrotas kolekcijā izmantoto materiālu struktūras, fizikālās, mehāniskās un optiskās īpašības.
Katram kolekcijas modelim izstrādāts tehniskais zīmējums un veikta tā konstruktīvā projektēšana, kas sevī ietver modeļkonstrukcijas un lekālu izveidi un gradāciju.
Izveidota modeļu tehnoloģiskās apstrādes secība, aprēķināts vienai produkta vienībai nepieciešamais izgatavošanas laiks.
Uzņēmuma stratēģiskai attīstībai izstrādāta strukturēta finanšu analīze.
Ņemot vērā ražošanas specifiku, izvēlēta uzņēmuma atrašanās vieta, telpas, kā arī veikta tehnoloģisko iekārtu un inventāra izvēle. |
Atslēgas vārdi |
apģērbu dizaina studiju programmas bakalaura darbs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
textile design bachelor thesis |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.06.2013 10:32:34 |