Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Materials Technology and Design |
Title in original language |
SIA "ANDAandANDA" |
Title in English |
Ltd. "ANDAandANDA" |
Department |
Institute of Arhitecture and Design |
Scientific advisor |
Mg.sc.ing., doktorante A.Putniņa |
Reviewer |
Dr.sc.ing., profesore A.Viļumsone |
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt attīstības un darbības plānu modes uzņēmumam, kas ražo pret-a-porter apģērbu kolekcijas un realizē individuālus pasūtījumus.
Veikta tirgus izpēte atbilstoši izvēlētajam realizācijas veidam e-komercijai. Noskaidrotas tiešās un netiešās komunikācijas iespējas internetā, kā arī izvēlēti mārketinga instrumenti uzņēmuma mērķa klienta sasniegšanai. Veikta 100 respondentu aptauja.
Izveidota modes uzņēmuma AndAndAndA paraugkolekcija, kas sastāv no 7 apģērbiem. Darbā ietverts detalizēts kolekcijas priekšizpētes process.
Noskaidrotas kolekcijā izmantoto materiālu struktūras, fizikālās, mehāniskās un optiskās īpašības.
Katram kolekcijas modelim izstrādāts tehniskais zīmējums un veikta tā konstruktīvā projektēšana, kas sevī ietver modeļkonstrukcijas un lekālu izveidi un gradāciju.
Izveidota modeļu tehnoloģiskās apstrādes secība, aprēķināts vienai produkta vienībai nepieciešamais izgatavošanas laiks.
Uzņēmuma stratēģiskai attīstībai izstrādāta strukturēta finanšu analīze.
Ņemot vērā ražošanas specifiku, izvēlēta uzņēmuma atrašanās vieta, telpas, kā arī veikta tehnoloģisko iekārtu un inventāra izvēle. |
Keywords |
apģērbu dizaina studiju programmas bakalaura darbs |
Keywords in English |
textile design bachelor thesis |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
25.06.2013 10:32:34 |