Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
E-mārketinga darbības iespēju izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Study of the E-marketing Activity Capabilities |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja |
Anotācija |
Darba ietvaros tika aprakstīta un analizēta informācija par e-mārketinga darbības iespējām. Tika izmantoti dažādi literatūras avoti, gan grāmatas, gan tīmekļa resursi, kas saturēja informāciju par tradicionālo marketingu un e-mārketingu un to pieejām, tika veikts abu marketingu salīdzinājums. Uzsvars tika likts uz e-mārketingu, ka strauji augošu un attīstības tendētu pasākumu kopumu, gan privātajā sektorā, gan uzņēmumos.
Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-marketinga darbības iespējas, noskaidrot kādas ir pieejas, pielietojamie biznesa modeļi un tīmekļa tehnoloģijas un rīki e-mārketinga organizēšanai.
Rezultātā, tika izveidota tīmekļa vietne, kura ir maksimāli mūsdienīga un ērti lietojama. Tā būs kā palīglīdzeklis turpmāk studējošajiem studentiem ar svarīgo informāciju par e-mārketinga darbības iespējām. Tīmekļa vietne tika izveidota Drupal vidē un sniedz iespēju tās lietotājiem gan apskatīt informāciju, gan komentēt to, kā arī reģistrēties sistēmā.
Darba apjoms - 116. lpp., 2 tabulas, 47 attēli un 4 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
e-marketings, marketings, e-marketinga biznesa modeli |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-marketing, marketing, e-marketing business models |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.06.2013 15:33:31 |