Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums E-mārketinga darbības iespēju izpēte
Nosaukums angļu valodā Study of the E-marketing Activity Capabilities
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Recenzents Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Anotācija Darba ietvaros tika aprakstīta un analizēta informācija par e-mārketinga darbības iespējām. Tika izmantoti dažādi literatūras avoti, gan grāmatas, gan tīmekļa resursi, kas saturēja informāciju par tradicionālo marketingu un e-mārketingu un to pieejām, tika veikts abu marketingu salīdzinājums. Uzsvars tika likts uz e-mārketingu, ka strauji augošu un attīstības tendētu pasākumu kopumu, gan privātajā sektorā, gan uzņēmumos. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-marketinga darbības iespējas, noskaidrot kādas ir pieejas, pielietojamie biznesa modeļi un tīmekļa tehnoloģijas un rīki e-mārketinga organizēšanai. Rezultātā, tika izveidota tīmekļa vietne, kura ir maksimāli mūsdienīga un ērti lietojama. Tā būs kā palīglīdzeklis turpmāk studējošajiem studentiem ar svarīgo informāciju par e-mārketinga darbības iespējām. Tīmekļa vietne tika izveidota Drupal vidē un sniedz iespēju tās lietotājiem gan apskatīt informāciju, gan komentēt to, kā arī reģistrēties sistēmā. Darba apjoms - 116. lpp., 2 tabulas, 47 attēli un 4 pielikumi.
Atslēgas vārdi e-marketings, marketings, e-marketinga biznesa modeli
Atslēgas vārdi angļu valodā e-marketing, marketing, e-marketing business models
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 18.06.2013 15:33:31