Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums E-mārketinga darbības iespēju izpēte
Nosaukums angļu valodā Study of the E-marketing Activity Capabilities
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Recenzents Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Anotācija Darba ietvaros tika aprakstīta un analizēta informācija par e-mārketinga darbības iespējām. Tika izmantoti dažādi literatūras avoti, gan grāmatas, gan tīmekļa resursi, kas saturēja informāciju par tradicionālo marketingu un e-mārketingu un to pieejām, tika veikts abu marketingu salīdzinājums. Uzsvars tika likts uz e-mārketingu, ka strauji augošu un attīstības tendētu pasākumu kopumu, gan privātajā sektorā, gan uzņēmumos. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-marketinga darbības iespējas, noskaidrot kādas ir pieejas, pielietojamie biznesa modeļi un tīmekļa tehnoloģijas un rīki e-mārketinga organizēšanai. Rezultātā, tika izveidota tīmekļa vietne, kura ir maksimāli mūsdienīga un ērti lietojama. Tā būs kā palīglīdzeklis turpmāk studējošajiem studentiem ar svarīgo informāciju par e-mārketinga darbības iespējām. Tīmekļa vietne tika izveidota Drupal vidē un sniedz iespēju tās lietotājiem gan apskatīt informāciju, gan komentēt to, kā arī reģistrēties sistēmā. Darba apjoms - 116. lpp., 2 tabulas, 47 attēli un 4 pielikumi.
Atslēgas vārdi e-marketings, marketings, e-marketinga biznesa modeli
Atslēgas vārdi angļu valodā e-marketing, marketing, e-marketing business models
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 18.06.2013 15:33:31