Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language E-mārketinga darbības iespēju izpēte
Title in English Study of the E-marketing Activity Capabilities
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Reviewer Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Abstract Darba ietvaros tika aprakstīta un analizēta informācija par e-mārketinga darbības iespējām. Tika izmantoti dažādi literatūras avoti, gan grāmatas, gan tīmekļa resursi, kas saturēja informāciju par tradicionālo marketingu un e-mārketingu un to pieejām, tika veikts abu marketingu salīdzinājums. Uzsvars tika likts uz e-mārketingu, ka strauji augošu un attīstības tendētu pasākumu kopumu, gan privātajā sektorā, gan uzņēmumos. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-marketinga darbības iespējas, noskaidrot kādas ir pieejas, pielietojamie biznesa modeļi un tīmekļa tehnoloģijas un rīki e-mārketinga organizēšanai. Rezultātā, tika izveidota tīmekļa vietne, kura ir maksimāli mūsdienīga un ērti lietojama. Tā būs kā palīglīdzeklis turpmāk studējošajiem studentiem ar svarīgo informāciju par e-mārketinga darbības iespējām. Tīmekļa vietne tika izveidota Drupal vidē un sniedz iespēju tās lietotājiem gan apskatīt informāciju, gan komentēt to, kā arī reģistrēties sistēmā. Darba apjoms - 116. lpp., 2 tabulas, 47 attēli un 4 pielikumi.
Keywords e-marketings, marketings, e-marketinga biznesa modeli
Keywords in English e-marketing, marketing, e-marketing business models
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 18.06.2013 15:33:31