Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums CRM sistēmas izpēte un izstrāde
Nosaukums angļu valodā Research and Development of CRM System
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Asoc. prof. N. Prokofjeva, Dr.sc.ing.
Recenzents
Anotācija Maģistra darbs veltīts klientu pārvaldes modeļa (CRM) pētīšanai un analīzei, kā arī sistēmas izstrādei uzņēmumam SIA ATEA Services. Galvenā uzmanība veltīta šādu jautājumu risināšanai: dažādu tipu sistēmu analīzei; sistēmas ieviešanas uzņēmumā problēmu pētīšanai; prasību vākšana sistēmas izveidošanai; sistēmas projektēšanai un izstrādāšanai. Maģistra darbs sadalīts 3 daļās. Pirmajā daļā teorētiskajā daļā apskatīts modeļa CRM jēdziens, kas tas ir, ar ko tas atšķiras no sistēmas CRM jēdziena, kādus sistēmas tipus izšķir un kādas priekšrocības dod sistēmas CRM ieviešana uzņēmumos. Darba otrā daļa satur nākamās CRM sistēmas projektēšanu, pamatojoties uz pirmās daļas teorētiskiem datiem, kā arī, kas ir loti svarīgi, prasībām, kuras savāktas no uzņēmuma darbiniekiem, dotā produkta pasūtītājiem. Trešā daļa veltīta sistēmas CRM realizācijai, tajā argumentēta izvēlētā tehnoloģija (Web lietojumprogramma) un programmēšanas vide (ASP.NET), kā arī tiek apskatīta produkta funkcionalitāte un tā testēšana. Maģistra darbs sastāv no 89 lappusēm, 28 attēliem, 8 tabulām. Izmantoti 19 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi CRM, klientu attiecību pārvaldes sistēma, SIA ATEA Services, planošana, izstrāde, testēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā CRM, Customer relationship management, SIA ATEA Services, development, planning, testing
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 18.04.2011 10:29:13