Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
CRM sistēmas izpēte un izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Research and Development of CRM System |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Asoc. prof. N. Prokofjeva, Dr.sc.ing. |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbs veltīts klientu pārvaldes modeļa (CRM) pētīšanai un analīzei, kā arī
sistēmas izstrādei uzņēmumam SIA ATEA Services.
Galvenā uzmanība veltīta šādu jautājumu risināšanai: dažādu tipu sistēmu analīzei;
sistēmas ieviešanas uzņēmumā problēmu pētīšanai; prasību vākšana sistēmas izveidošanai;
sistēmas projektēšanai un izstrādāšanai.
Maģistra darbs sadalīts 3 daļās. Pirmajā daļā teorētiskajā daļā apskatīts modeļa CRM
jēdziens, kas tas ir, ar ko tas atšķiras no sistēmas CRM jēdziena, kādus sistēmas tipus izšķir
un kādas priekšrocības dod sistēmas CRM ieviešana uzņēmumos.
Darba otrā daļa satur nākamās CRM sistēmas projektēšanu, pamatojoties uz pirmās
daļas teorētiskiem datiem, kā arī, kas ir loti svarīgi, prasībām, kuras savāktas no uzņēmuma
darbiniekiem, dotā produkta pasūtītājiem.
Trešā daļa veltīta sistēmas CRM realizācijai, tajā argumentēta izvēlētā tehnoloģija
(Web lietojumprogramma) un programmēšanas vide (ASP.NET), kā arī tiek apskatīta
produkta funkcionalitāte un tā testēšana.
Maģistra darbs sastāv no 89 lappusēm, 28 attēliem, 8 tabulām. Izmantoti 19 literatūras
avoti. |
Atslēgas vārdi |
CRM, klientu attiecību pārvaldes sistēma, SIA ATEA Services, planošana, izstrāde, testēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CRM, Customer relationship management, SIA ATEA Services, development, planning, testing |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 10:29:13 |