Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language CRM sistēmas izpēte un izstrāde
Title in English Research and Development of CRM System
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Asoc. prof. N. Prokofjeva, Dr.sc.ing.
Reviewer
Abstract Maģistra darbs veltīts klientu pārvaldes modeļa (CRM) pētīšanai un analīzei, kā arī sistēmas izstrādei uzņēmumam SIA ATEA Services. Galvenā uzmanība veltīta šādu jautājumu risināšanai: dažādu tipu sistēmu analīzei; sistēmas ieviešanas uzņēmumā problēmu pētīšanai; prasību vākšana sistēmas izveidošanai; sistēmas projektēšanai un izstrādāšanai. Maģistra darbs sadalīts 3 daļās. Pirmajā daļā teorētiskajā daļā apskatīts modeļa CRM jēdziens, kas tas ir, ar ko tas atšķiras no sistēmas CRM jēdziena, kādus sistēmas tipus izšķir un kādas priekšrocības dod sistēmas CRM ieviešana uzņēmumos. Darba otrā daļa satur nākamās CRM sistēmas projektēšanu, pamatojoties uz pirmās daļas teorētiskiem datiem, kā arī, kas ir loti svarīgi, prasībām, kuras savāktas no uzņēmuma darbiniekiem, dotā produkta pasūtītājiem. Trešā daļa veltīta sistēmas CRM realizācijai, tajā argumentēta izvēlētā tehnoloģija (Web lietojumprogramma) un programmēšanas vide (ASP.NET), kā arī tiek apskatīta produkta funkcionalitāte un tā testēšana. Maģistra darbs sastāv no 89 lappusēm, 28 attēliem, 8 tabulām. Izmantoti 19 literatūras avoti.
Keywords CRM, klientu attiecību pārvaldes sistēma, SIA ATEA Services, planošana, izstrāde, testēšana
Keywords in English CRM, Customer relationship management, SIA ATEA Services, development, planning, testing
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 18.04.2011 10:29:13