Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datora vadītu personāžu uzvedības modelēšana FPS žanra videospēlēs |
Nosaukums angļu valodā |
Computer Controlled Character Behaviour Modelling in FPS Genre Videogames |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Grundspeņķis, STP kat. profesors |
Recenzents |
L. Survilo, SIA „SOAAR” valdes loceklis, vecākais programmētājs |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir izpētīti FPS žanra videospēļu personāžu uzvedības modelēšanas mehānismi, kas ir pielietoti reālās spēlēs. Ir dots šo mehānismu apskats un salīdzinājums. Darba pirmajā nodaļā ir aprakstītas videospēles, FPS žanrs un datora vadīti personāži, kā arī definēts darba uzdevums. Darba otrājā nodaļā īsi ir apskatīts videospēļu mākslīgais intelekts. Darba trešajā nodaļā ir apskatītas uzvedības īpašības kurām jāpiemīt datorspēļu personāžiem. Darba ceturtajā nodaļā ir apskatīti trīs uzvedības modelēšanas mehānismi - galīgie automāti, uzvedības koki un mērķorientēta darbību plānošāna. Darba piektajā nodaļā ir aprakstīts izstrādātais mehānims. Tā darbība ir salīdzināta ar spēles izstrādātāju veidotā mehānisma darbību. Darbā ir 60 lappuses, 23 attēli un 1 pielikums. Darbā ir izmantoti 22 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Mākslīgais intelekts, FPS videospēles, datora vadīti personāži, uzvedības modelēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Artificial intelligence, FPS videogames, computer controlled characters, behavioral modelling |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2013 10:24:04 |