Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Datora vadītu personāžu uzvedības modelēšana FPS žanra videospēlēs |
Title in English |
Computer Controlled Character Behaviour Modelling in FPS Genre Videogames |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
J.Grundspeņķis, STP kat. profesors |
Reviewer |
L. Survilo, SIA „SOAAR” valdes loceklis, vecākais programmētājs |
Abstract |
Bakalaura darbā ir izpētīti FPS žanra videospēļu personāžu uzvedības modelēšanas mehānismi, kas ir pielietoti reālās spēlēs. Ir dots šo mehānismu apskats un salīdzinājums. Darba pirmajā nodaļā ir aprakstītas videospēles, FPS žanrs un datora vadīti personāži, kā arī definēts darba uzdevums. Darba otrājā nodaļā īsi ir apskatīts videospēļu mākslīgais intelekts. Darba trešajā nodaļā ir apskatītas uzvedības īpašības kurām jāpiemīt datorspēļu personāžiem. Darba ceturtajā nodaļā ir apskatīti trīs uzvedības modelēšanas mehānismi - galīgie automāti, uzvedības koki un mērķorientēta darbību plānošāna. Darba piektajā nodaļā ir aprakstīts izstrādātais mehānims. Tā darbība ir salīdzināta ar spēles izstrādātāju veidotā mehānisma darbību. Darbā ir 60 lappuses, 23 attēli un 1 pielikums. Darbā ir izmantoti 22 literatūras avoti. |
Keywords |
Mākslīgais intelekts, FPS videospēles, datora vadīti personāži, uzvedības modelēšana |
Keywords in English |
Artificial intelligence, FPS videogames, computer controlled characters, behavioral modelling |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
14.06.2013 10:24:04 |