Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Datora vadītu personāžu uzvedības modelēšana FPS žanra videospēlēs
Title in English Computer Controlled Character Behaviour Modelling in FPS Genre Videogames
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor J.Grundspeņķis, STP kat. profesors
Reviewer L. Survilo, SIA „SOAAR” valdes loceklis, vecākais programmētājs
Abstract Bakalaura darbā ir izpētīti FPS žanra videospēļu personāžu uzvedības modelēšanas mehānismi, kas ir pielietoti reālās spēlēs. Ir dots šo mehānismu apskats un salīdzinājums. Darba pirmajā nodaļā ir aprakstītas videospēles, FPS žanrs un datora vadīti personāži, kā arī definēts darba uzdevums. Darba otrājā nodaļā īsi ir apskatīts videospēļu mākslīgais intelekts. Darba trešajā nodaļā ir apskatītas uzvedības īpašības kurām jāpiemīt datorspēļu personāžiem. Darba ceturtajā nodaļā ir apskatīti trīs uzvedības modelēšanas mehānismi - galīgie automāti, uzvedības koki un mērķorientēta darbību plānošāna. Darba piektajā nodaļā ir aprakstīts izstrādātais mehānims. Tā darbība ir salīdzināta ar spēles izstrādātāju veidotā mehānisma darbību. Darbā ir 60 lappuses, 23 attēli un 1 pielikums. Darbā ir izmantoti 22 literatūras avoti.
Keywords Mākslīgais intelekts, FPS videospēles, datora vadīti personāži, uzvedības modelēšana
Keywords in English Artificial intelligence, FPS videogames, computer controlled characters, behavioral modelling
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 14.06.2013 10:24:04