Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Spēļu programmatūras izstrāde iOS platformā |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Game Software for iOS Platform |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. J. Bule, Dr.sc.ing. |
Recenzents |
O.Ļebedeva, Mg.sc.ing., SIVA Koledža, lektore |
Anotācija |
Bakalaura darbs ir veltīts spēļu programmatūras izstrādei iOS platformā un rīkiem, kas atvieglo spēļu izstrādes procesu.
Daudz uzmanības tiek pievērsts rīku iespējām, to moduļiem, kā arī priekšrocību un trūkumu apskatei.
Bakalaura darbā ir četras nodaļas un nobeigums. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta tēmas aktualitāte, definēts mērķis un uzdevumi.
Otrajā nodaļā tiek izskatīti rīki spēļu izstrādei. Tika aplūkoti tādi rīki, kā Unreal Engine, Unity 3D, kas ir paredzēti 3D grafikas apstrādei, kā arī detalizētāk 2D grafikas apstrādes rīks Cocos2d.
Bakalaura darba trešajā nodaļā tiek salīdzināti apskatīti spēļu izstrādes rīki, to iespējas, priekšrocības un trūkumi. Rīki tika salīdzināti pēc šādiem kritērijiem: cena, redaktors, 2D vai 3D grafikas atbalsts, atbalstāmas OS, atbalstāmas platformas, vizuālā redaktora esamība.
Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta izveidota spēle ar Cocos2d rīka palīdzību, kā arī spēles lietotāja ceļvedis, spēles struktūra un projektējums.
Bakalaura darbs ietver 50 lpp. skaidrojošā teksta, 4. tabulas un 28. attēlus. |
Atslēgas vārdi |
iOS, Apple, Unreal Engine, Unity, Cocos2d |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
iOS, Apple, Unreal Engine, Unity, Cocos2d |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.06.2013 14:11:14 |