Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Spēļu programmatūras izstrāde iOS platformā
Nosaukums angļu valodā Development of Game Software for iOS Platform
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs lekt. J. Bule, Dr.sc.ing.
Recenzents O.Ļebedeva, Mg.sc.ing., SIVA Koledža, lektore
Anotācija Bakalaura darbs ir veltīts spēļu programmatūras izstrādei iOS platformā un rīkiem, kas atvieglo spēļu izstrādes procesu. Daudz uzmanības tiek pievērsts rīku iespējām, to moduļiem, kā arī priekšrocību un trūkumu apskatei. Bakalaura darbā ir četras nodaļas un nobeigums. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta tēmas aktualitāte, definēts mērķis un uzdevumi. Otrajā nodaļā tiek izskatīti rīki spēļu izstrādei. Tika aplūkoti tādi rīki, kā Unreal Engine, Unity 3D, kas ir paredzēti 3D grafikas apstrādei, kā arī detalizētāk 2D grafikas apstrādes rīks Cocos2d. Bakalaura darba trešajā nodaļā tiek salīdzināti apskatīti spēļu izstrādes rīki, to iespējas, priekšrocības un trūkumi. Rīki tika salīdzināti pēc šādiem kritērijiem: cena, redaktors, 2D vai 3D grafikas atbalsts, atbalstāmas OS, atbalstāmas platformas, vizuālā redaktora esamība. Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta izveidota spēle ar Cocos2d rīka palīdzību, kā arī spēles lietotāja ceļvedis, spēles struktūra un projektējums. Bakalaura darbs ietver 50 lpp. skaidrojošā teksta, 4. tabulas un 28. attēlus.
Atslēgas vārdi iOS, Apple, Unreal Engine, Unity, Cocos2d
Atslēgas vārdi angļu valodā iOS, Apple, Unreal Engine, Unity, Cocos2d
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 12.06.2013 14:11:14