Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Spēļu programmatūras izstrāde iOS platformā
Title in English Development of Game Software for iOS Platform
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor lekt. J. Bule, Dr.sc.ing.
Reviewer O.Ļebedeva, Mg.sc.ing., SIVA Koledža, lektore
Abstract Bakalaura darbs ir veltīts spēļu programmatūras izstrādei iOS platformā un rīkiem, kas atvieglo spēļu izstrādes procesu. Daudz uzmanības tiek pievērsts rīku iespējām, to moduļiem, kā arī priekšrocību un trūkumu apskatei. Bakalaura darbā ir četras nodaļas un nobeigums. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta tēmas aktualitāte, definēts mērķis un uzdevumi. Otrajā nodaļā tiek izskatīti rīki spēļu izstrādei. Tika aplūkoti tādi rīki, kā Unreal Engine, Unity 3D, kas ir paredzēti 3D grafikas apstrādei, kā arī detalizētāk 2D grafikas apstrādes rīks Cocos2d. Bakalaura darba trešajā nodaļā tiek salīdzināti apskatīti spēļu izstrādes rīki, to iespējas, priekšrocības un trūkumi. Rīki tika salīdzināti pēc šādiem kritērijiem: cena, redaktors, 2D vai 3D grafikas atbalsts, atbalstāmas OS, atbalstāmas platformas, vizuālā redaktora esamība. Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta izveidota spēle ar Cocos2d rīka palīdzību, kā arī spēles lietotāja ceļvedis, spēles struktūra un projektējums. Bakalaura darbs ietver 50 lpp. skaidrojošā teksta, 4. tabulas un 28. attēlus.
Keywords iOS, Apple, Unreal Engine, Unity, Cocos2d
Keywords in English iOS, Apple, Unreal Engine, Unity, Cocos2d
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 12.06.2013 14:11:14