Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„AS „REKLĀMDRUKA” tirgus paplašināšanas projekts” |
Nosaukums angļu valodā |
„Market expansion project in jsc „REKLĀMDRUKA” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. I. Andersone |
Recenzents |
|
Anotācija |
Gailis Z. AS Reklāmdruka tirgus paplašināšanas projekts: Diplomprojekts Gailis Z., Andersone I. Rīga: RTU IEVF Tālākizglītības nodaļa, 2010. 99. lpp. Diplomprojekts ir rakstīts latviešu valodā, to veido piecas daļas, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts un pielikumi. Darba apjoms ir 99 lpp. Tajā ir 4 tabulas, 31 attēls un 1 formula. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir ietverti 23 literatūras avoti. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus AS Reklāmdruka tirgus paplašināšanai. Pirmajā darba daļā ir aplūkots uzņēmums un tā tirgus. Ir sniegti galvenie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji. Otrajā darba daļā ir iekļauti 3 priekšlikumi uzņēmuma tirgus paplašināšanai filiāles atvēršana Daugavpilī, jaunu tirgus meklēšana Skandināvijas valstīs un mājas lapas pilnveidošanas projekts. Darba tehnoloģiskā daļa ir veltīta uzņēmuma datu bāzes analīzei. Darba ceturtajā daļā ir izskatīti uzņēmuma riski un to novēršanas iespējas. Piektā darba daļa ir grafiskā daļa, kas atspoguļo visa diplomprojekta galvenos rezultātus. Nozīmīgākie secinājumi, pie kuriem nonācis ir autors darba izpildes rezultātā apstiprina autora izvirzīto pieņēmumu, ka ar salīdzinoši nelielām investīcijām ir iespējams paplašināt uzņēmuma tirgu gan Latvijā, gan ārvalstīs. |
Atslēgas vārdi |
AS Reklāmdruka tirgus paplašināšanas projekts Diplomprojekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
JSC Reklāmdruka market development project Diploma project |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 12:03:46 |