Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Research and Evaluation of E-learning Systems |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt populārākās e-apmācību sistēmas un novērtēt tās pēc
vairākiem kritērijiem, sniedzot rekomendācijas pētāmo e-apmācības sistēmu izmantošanai.
Darba ietvaros tika apskatītas vairākas e-apmācību sistēmas - Moodle, BlackBoard,
Claroline, Dokeos, Atutor, ILIAS, LAMS, SAKAI, OLAT, OpenACS, LRN, COSE,
Colloquia, OpenLMS, DoceboLMS. Par katru e-apmācības sistēmu ir sniegts ieskats, kādas
funkcijas tās sniedz, kādas datu bāzes un kādus SCORM standartus atbalsta. Ir izveidoti
kritēriji e-apmācības sistēmu salīdzināšanai. Pielietojot definētos kritērijus, tiek salīdzinātas
divas izplatītākās e-apmācības sistēmas Moodle un Blackboard.
Pēc e-apmācību sistēmu salīdzināšanas tika secināts, ka katra no tām nodrošina e-apmācības procesu, taču apmācībām labāk piemērota ir Moodle sistēma. Ir secināts, ka
BlackBoard ērtāk izmantot komerciālos nolūkos, bet Moodle tieši apmācībām mācību
iestādēs. |
Atslēgas vārdi |
E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Research and Evaluation of E-learning Systems |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.06.2013 09:15:22 |