Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana
Nosaukums angļu valodā Research and Evaluation of E-learning Systems
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Recenzents Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir izpētīt populārākās e-apmācību sistēmas un novērtēt tās pēc vairākiem kritērijiem, sniedzot rekomendācijas pētāmo e-apmācības sistēmu izmantošanai. Darba ietvaros tika apskatītas vairākas e-apmācību sistēmas - Moodle, BlackBoard, Claroline, Dokeos, Atutor, ILIAS, LAMS, SAKAI, OLAT, OpenACS, LRN, COSE, Colloquia, OpenLMS, DoceboLMS. Par katru e-apmācības sistēmu ir sniegts ieskats, kādas funkcijas tās sniedz, kādas datu bāzes un kādus SCORM standartus atbalsta. Ir izveidoti kritēriji e-apmācības sistēmu salīdzināšanai. Pielietojot definētos kritērijus, tiek salīdzinātas divas izplatītākās e-apmācības sistēmas Moodle un Blackboard. Pēc e-apmācību sistēmu salīdzināšanas tika secināts, ka katra no tām nodrošina e-apmācības procesu, taču apmācībām labāk piemērota ir Moodle sistēma. Ir secināts, ka BlackBoard ērtāk izmantot komerciālos nolūkos, bet Moodle tieši apmācībām mācību iestādēs.
Atslēgas vārdi E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Research and Evaluation of E-learning Systems
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 11.06.2013 09:15:22