Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana
Title in English Research and Evaluation of E-learning Systems
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Reviewer Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Abstract Bakalaura darba mērķis ir izpētīt populārākās e-apmācību sistēmas un novērtēt tās pēc vairākiem kritērijiem, sniedzot rekomendācijas pētāmo e-apmācības sistēmu izmantošanai. Darba ietvaros tika apskatītas vairākas e-apmācību sistēmas - Moodle, BlackBoard, Claroline, Dokeos, Atutor, ILIAS, LAMS, SAKAI, OLAT, OpenACS, LRN, COSE, Colloquia, OpenLMS, DoceboLMS. Par katru e-apmācības sistēmu ir sniegts ieskats, kādas funkcijas tās sniedz, kādas datu bāzes un kādus SCORM standartus atbalsta. Ir izveidoti kritēriji e-apmācības sistēmu salīdzināšanai. Pielietojot definētos kritērijus, tiek salīdzinātas divas izplatītākās e-apmācības sistēmas Moodle un Blackboard. Pēc e-apmācību sistēmu salīdzināšanas tika secināts, ka katra no tām nodrošina e-apmācības procesu, taču apmācībām labāk piemērota ir Moodle sistēma. Ir secināts, ka BlackBoard ērtāk izmantot komerciālos nolūkos, bet Moodle tieši apmācībām mācību iestādēs.
Keywords E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana
Keywords in English Research and Evaluation of E-learning Systems
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 11.06.2013 09:15:22