Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana
Title in English Research and Evaluation of E-learning Systems
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Mg. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Reviewer Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Abstract Bakalaura darba mērķis ir izpētīt populārākās e-apmācību sistēmas un novērtēt tās pēc vairākiem kritērijiem, sniedzot rekomendācijas pētāmo e-apmācības sistēmu izmantošanai. Darba ietvaros tika apskatītas vairākas e-apmācību sistēmas - Moodle, BlackBoard, Claroline, Dokeos, Atutor, ILIAS, LAMS, SAKAI, OLAT, OpenACS, LRN, COSE, Colloquia, OpenLMS, DoceboLMS. Par katru e-apmācības sistēmu ir sniegts ieskats, kādas funkcijas tās sniedz, kādas datu bāzes un kādus SCORM standartus atbalsta. Ir izveidoti kritēriji e-apmācības sistēmu salīdzināšanai. Pielietojot definētos kritērijus, tiek salīdzinātas divas izplatītākās e-apmācības sistēmas Moodle un Blackboard. Pēc e-apmācību sistēmu salīdzināšanas tika secināts, ka katra no tām nodrošina e-apmācības procesu, taču apmācībām labāk piemērota ir Moodle sistēma. Ir secināts, ka BlackBoard ērtāk izmantot komerciālos nolūkos, bet Moodle tieši apmācībām mācību iestādēs.
Keywords E-apmācības sistēmu izpēte un novērtēšana
Keywords in English Research and Evaluation of E-learning Systems
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 11.06.2013 09:15:22