Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Oracle Siebel CRM iespējas programmatūras izstrādei
Nosaukums angļu valodā Oracle Siebel CRM Possibilities for Development of Software
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs lekt. S. Kataļņikova, inženiera-matemātiķa kvalifikācija, pielīdz. prof. maģistra grādam
Recenzents A.Grocevs, Mg.sc.ing., SIA "Ambergames", R&D nodaļas vadītājs
Anotācija Bakalaura darbs ir veltīts klientu attiecību pārvaldības sistēmas Oracle Siebel CRM izpētei un tās praktiskai lietošanai. Ievadā tiek veikts neliels ieskats klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmās, definēts darba mērķis un uzdevumi. Otrajā nodaļā ir aplūkota Siebel tīmekļa un aplikācijas arhitektūra, ka arī izskatīts Siebel Tools konfigurācijas rīks. Trešā nodaļa veltīta Namu pārvaldes sistēmas izstrādei ar izpētītā rīka palīdzību. Nodaļas ietvaros ir aprakstīta sistēmas prasību specifikācija un projektējums, izveidots lietotāja ceļvedis, kurš satur Siebel pamatprincipu un sistēmas pieejamu uzdevumu apskatu. Par darba teorētisko pamatu tika ņemta oficiāli pieejama kompānijas Oracle dokumentācija par Siebel aplikācijām un grāmatas par Siebel CRM izstrādi. Praktiski šo darbu var izmantot visi interesenti, kuriem ir vēlme izpētīt Oracle Siebel CRM sistēmu un tās iespējas. Bakalaura darbā ir 57 lappuses, 68 attēli, 3 tabulas un 22 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi Siebel aplikācija, Siebel tīmekļa arhitektūra, Siebel aplikācijas arhitektūra, Lietotāja interfeisa
Atslēgas vārdi angļu valodā Siebel application, Siebel Web architecture, Siebel Application architecture, User interface layer,
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2013 16:47:46