Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Dizaina lomas izpēte uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamībā un tās veicināšanā
Nosaukums angļu valodā Research on the Role of Design in the Companies Websites Recognition and its Promotion
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Mg. sc. ing. Inese Upīte
Recenzents Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir analizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību un noskaidrot kādi ir galvenie kritēriji, kas jāievēro tīmekļa vietnes dizaina izstrādes procesā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darbā tika veikti tādi uzdevumi kā interneta aptaujas anketēšana, ar kuras palīdzību tika noskaidrots potenciālo klientu viedoklis par dizaina lomu uzņēmuma tīmekļa vietnēs, kā arī tika izpētīts, vai uzņēmumu tīmekļa vietņu neatbilstoša dizaina dēļ, varētu samazināties to iespējamo klientu skaits. Teorētiskā daļā tiek apskatīti tīmekļa vietnes izstrādes posmi un interneta mārketinga metodes, kas ļauj izanalizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību. Kā rezultātā, pamatojoties uz teorētisko daļu un interneta aptaujas anketā iegūtajiem datiem, tika noteikti kritēriji, kas jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne. Attiecīgi balstoties uz šiem kritērijiem, tika izstrādāts tīmekļa vietnes dizains celtniecības uzņēmumam Tīrons. Nobeigumā tiek sniegti secinājumi par dizaina nozīmīgumu uzņēmuma tīmekļa vietnēs un izteikti priekšlikumi, kas būtu jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne. Darba apjoms 64 lpp., 2 tabulas, 31 attēls un 1 pielikums.
Atslēgas vārdi Tīmekļa vietne, tīmekļa vietnes dizains, reklāma, SEO, Affiliate, e-pasts, sociālie mēdiji.
Atslēgas vārdi angļu valodā Website, website design, advertisement, SEO, Affiliate, e-mail, social media.
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2013 10:33:56