Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Dizaina lomas izpēte uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamībā un tās veicināšanā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the Role of Design in the Companies Websites Recognition and its Promotion |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Inese Upīte |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir analizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību un noskaidrot kādi ir galvenie kritēriji, kas jāievēro tīmekļa vietnes dizaina izstrādes procesā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darbā tika veikti tādi uzdevumi kā interneta aptaujas anketēšana, ar kuras palīdzību tika noskaidrots potenciālo klientu viedoklis par dizaina lomu uzņēmuma tīmekļa vietnēs, kā arī tika izpētīts, vai uzņēmumu tīmekļa vietņu neatbilstoša dizaina dēļ, varētu samazināties to iespējamo klientu skaits. Teorētiskā daļā tiek apskatīti tīmekļa vietnes izstrādes posmi un interneta mārketinga metodes, kas ļauj izanalizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību. Kā rezultātā, pamatojoties uz teorētisko daļu un interneta aptaujas anketā iegūtajiem datiem, tika noteikti kritēriji, kas jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne. Attiecīgi balstoties uz šiem kritērijiem, tika izstrādāts tīmekļa vietnes dizains celtniecības uzņēmumam Tīrons.
Nobeigumā tiek sniegti secinājumi par dizaina nozīmīgumu uzņēmuma tīmekļa vietnēs un izteikti priekšlikumi, kas būtu jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne.
Darba apjoms 64 lpp., 2 tabulas, 31 attēls un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Tīmekļa vietne, tīmekļa vietnes dizains, reklāma, SEO, Affiliate, e-pasts, sociālie mēdiji. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Website, website design, advertisement, SEO, Affiliate, e-mail, social media. |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2013 10:33:56 |