Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Dizaina lomas izpēte uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamībā un tās veicināšanā |
Title in English |
Research on the Role of Design in the Companies Websites Recognition and its Promotion |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Mg. sc. ing. Inese Upīte |
Reviewer |
Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja |
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir analizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību un noskaidrot kādi ir galvenie kritēriji, kas jāievēro tīmekļa vietnes dizaina izstrādes procesā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darbā tika veikti tādi uzdevumi kā interneta aptaujas anketēšana, ar kuras palīdzību tika noskaidrots potenciālo klientu viedoklis par dizaina lomu uzņēmuma tīmekļa vietnēs, kā arī tika izpētīts, vai uzņēmumu tīmekļa vietņu neatbilstoša dizaina dēļ, varētu samazināties to iespējamo klientu skaits. Teorētiskā daļā tiek apskatīti tīmekļa vietnes izstrādes posmi un interneta mārketinga metodes, kas ļauj izanalizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību. Kā rezultātā, pamatojoties uz teorētisko daļu un interneta aptaujas anketā iegūtajiem datiem, tika noteikti kritēriji, kas jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne. Attiecīgi balstoties uz šiem kritērijiem, tika izstrādāts tīmekļa vietnes dizains celtniecības uzņēmumam Tīrons.
Nobeigumā tiek sniegti secinājumi par dizaina nozīmīgumu uzņēmuma tīmekļa vietnēs un izteikti priekšlikumi, kas būtu jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne.
Darba apjoms 64 lpp., 2 tabulas, 31 attēls un 1 pielikums. |
Keywords |
Tīmekļa vietne, tīmekļa vietnes dizains, reklāma, SEO, Affiliate, e-pasts, sociālie mēdiji. |
Keywords in English |
Website, website design, advertisement, SEO, Affiliate, e-mail, social media. |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
10.06.2013 10:33:56 |