Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Dizaina lomas izpēte uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamībā un tās veicināšanā
Title in English Research on the Role of Design in the Companies Websites Recognition and its Promotion
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Mg. sc. ing. Inese Upīte
Reviewer Mg. sc. ing. Jeļena Rjabaja
Abstract Bakalaura darba mērķis ir analizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību un noskaidrot kādi ir galvenie kritēriji, kas jāievēro tīmekļa vietnes dizaina izstrādes procesā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darbā tika veikti tādi uzdevumi kā interneta aptaujas anketēšana, ar kuras palīdzību tika noskaidrots potenciālo klientu viedoklis par dizaina lomu uzņēmuma tīmekļa vietnēs, kā arī tika izpētīts, vai uzņēmumu tīmekļa vietņu neatbilstoša dizaina dēļ, varētu samazināties to iespējamo klientu skaits. Teorētiskā daļā tiek apskatīti tīmekļa vietnes izstrādes posmi un interneta mārketinga metodes, kas ļauj izanalizēt vai dizains ietekmē uzņēmuma tīmekļa vietņu atpazīstamību. Kā rezultātā, pamatojoties uz teorētisko daļu un interneta aptaujas anketā iegūtajiem datiem, tika noteikti kritēriji, kas jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne. Attiecīgi balstoties uz šiem kritērijiem, tika izstrādāts tīmekļa vietnes dizains celtniecības uzņēmumam Tīrons. Nobeigumā tiek sniegti secinājumi par dizaina nozīmīgumu uzņēmuma tīmekļa vietnēs un izteikti priekšlikumi, kas būtu jāievēro, lai tiktu izstrādāta atpazīstama tīmekļa vietne. Darba apjoms 64 lpp., 2 tabulas, 31 attēls un 1 pielikums.
Keywords Tīmekļa vietne, tīmekļa vietnes dizains, reklāma, SEO, Affiliate, e-pasts, sociālie mēdiji.
Keywords in English Website, website design, advertisement, SEO, Affiliate, e-mail, social media.
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 10.06.2013 10:33:56