Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas aģentūras darbības pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for improving business performance of an advertising company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec. G.Turlais |
Anotācija |
Bakalaura darbā „Reklāmas aģentūras darbības pilnveidošanas projekts” apskatīti vairāki priekšlikumi balstoties uz darba pieredzi reklāmas aģentūrā „Smart Promo”. „Smart Promo” ir pilna servisa BTL aģentūra.
BTL (Below-The-Line) komunikācijas ir visas tās mārketinga komunikācijas, kas neparedz mediju pirkšanu. BLT ietilpst POS (Point-Of-Sales) materiāli, brošūras, bukleti, katalogi, tiešā pasta sūtījumi, e-kartiņas, izstāžu stendi, prezentreklāmas, pasākumi, prezentācijas, semināri utt. Šobrīd BTL komunikācijas ir kļuvušas gan par efektīvu pārdošanas veicināšanas paņēmienu, gan par nozīmīgu zīmola veidošanas sastāvdaļu.
Darbs sastāv no 4 daļām – analītiskajā daļā darba autors iepazīstina ar uzņēmuma raksturojumu un skaitliskajiem rādītājiem; projekta daļā tiek apskatīti 3 izvirzītie pilveidošanās priekšlikumi; tehnoloģiskajā darba autors apskata datu apstrādi, kas atvieglo lēmuma pieņemšanu, kā arī darba drošības daļā piedāvā pielāgot uzņēmuma ofisa telpas iepriekšējāš daļās izvirzītajiem priekšlikumiem.
Darba beigās tiek apkopoti secinājumi un priekšlikumi.
Darbā ievietoti 39 attēli, 22 tabulas, 19 formulas un 22 literatūras avotiem. |
Atslēgas vārdi |
BTL, reklāma, reklāmas aģentūra, darbības pilnveidošana, motivēšana, filtrēšana, darba drošība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
BLT, advertising, advertising agency, improving business performance, motivation, filters, work safe |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2013 17:24:49 |