Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Reklāmas aģentūras darbības pilnveidošanas projekts
Title in English Project for improving business performance of an advertising company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec., doc. I.Andersone
Reviewer Mg.oec. G.Turlais
Abstract Bakalaura darbā „Reklāmas aģentūras darbības pilnveidošanas projekts” apskatīti vairāki priekšlikumi balstoties uz darba pieredzi reklāmas aģentūrā „Smart Promo”. „Smart Promo” ir pilna servisa BTL aģentūra. BTL (Below-The-Line) komunikācijas ir visas tās mārketinga komunikācijas, kas neparedz mediju pirkšanu. BLT ietilpst POS (Point-Of-Sales) materiāli, brošūras, bukleti, katalogi, tiešā pasta sūtījumi, e-kartiņas, izstāžu stendi, prezentreklāmas, pasākumi, prezentācijas, semināri utt. Šobrīd BTL komunikācijas ir kļuvušas gan par efektīvu pārdošanas veicināšanas paņēmienu, gan par nozīmīgu zīmola veidošanas sastāvdaļu. Darbs sastāv no 4 daļām – analītiskajā daļā darba autors iepazīstina ar uzņēmuma raksturojumu un skaitliskajiem rādītājiem; projekta daļā tiek apskatīti 3 izvirzītie pilveidošanās priekšlikumi; tehnoloģiskajā darba autors apskata datu apstrādi, kas atvieglo lēmuma pieņemšanu, kā arī darba drošības daļā piedāvā pielāgot uzņēmuma ofisa telpas iepriekšējāš daļās izvirzītajiem priekšlikumiem. Darba beigās tiek apkopoti secinājumi un priekšlikumi. Darbā ievietoti 39 attēli, 22 tabulas, 19 formulas un 22 literatūras avotiem.
Keywords BTL, reklāma, reklāmas aģentūra, darbības pilnveidošana, motivēšana, filtrēšana, darba drošība
Keywords in English BLT, advertising, advertising agency, improving business performance, motivation, filters, work safe
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 10.06.2013 17:24:49