Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-veikala popularizēšanas ārvalstīs projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for promotion the performance of an e-store abroad |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., prof. E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Dr.oec. J.Komkova |
Anotācija |
Izvēlētā tēma darbam ir "E-veikala popularizēšanas ārvalstīs projekts". Darba mērķis bija izpētīt uzņēmuma eveikala Kokoshop.lv darbību un izstrādāt tā mārketinga attīstības plānu Baltijas valstīs.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi analizēt uzņēmuma e-veikala Kokoshop.lv svarīgākos darbības un ekonosmikos rādītājus; analizēt pieejamo zinātnisko un pētniecisko literatūru par ārējā mārketinga aktivitātēm; izstrādāt uzņēmuma ārējā mārketinga pilnveides plānu balstoties uz SIVA mārketinga modeli; veikt nepieciešamos aprēķiņus šāda modeļa ieviešanas novērtēšanai; izdarīt secinājumus un veikt priekšlikumu ieteikšanu.
Darbs sastāv no 69 lapaspusēm, 32 attēliem, 14 tabulām un 16 grafiskiem pielikumiem. Izmantotās literatūras sarakstu sastāda 41 avoti. |
Atslēgas vārdi |
Atslēgvārdi mārketings, SIVA, e-veikals, Latvija, Lietuva, Igaunija. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords - Marketing, SIVA, e-shop, Latvia, Lithuania, Estonia. |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2013 14:11:35 |