Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
E-veikala popularizēšanas ārvalstīs projekts |
Title in English |
Project for promotion the performance of an e-store abroad |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., prof. E.Gaile-Sarkane |
Reviewer |
Dr.oec. J.Komkova |
Abstract |
Izvēlētā tēma darbam ir "E-veikala popularizēšanas ārvalstīs projekts". Darba mērķis bija izpētīt uzņēmuma eveikala Kokoshop.lv darbību un izstrādāt tā mārketinga attīstības plānu Baltijas valstīs.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi analizēt uzņēmuma e-veikala Kokoshop.lv svarīgākos darbības un ekonosmikos rādītājus; analizēt pieejamo zinātnisko un pētniecisko literatūru par ārējā mārketinga aktivitātēm; izstrādāt uzņēmuma ārējā mārketinga pilnveides plānu balstoties uz SIVA mārketinga modeli; veikt nepieciešamos aprēķiņus šāda modeļa ieviešanas novērtēšanai; izdarīt secinājumus un veikt priekšlikumu ieteikšanu.
Darbs sastāv no 69 lapaspusēm, 32 attēliem, 14 tabulām un 16 grafiskiem pielikumiem. Izmantotās literatūras sarakstu sastāda 41 avoti. |
Keywords |
Atslēgvārdi mārketings, SIVA, e-veikals, Latvija, Lietuva, Igaunija. |
Keywords in English |
Keywords - Marketing, SIVA, e-shop, Latvia, Lithuania, Estonia. |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
05.06.2013 14:11:35 |