Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Produkta virzīšana tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
„Product promotion into the market” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Alisa Dunkina
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.lekt. I. Andersone
Bakalaura darba temats: „Produkta virzīšana tirgū”
Bakalaura darba apjoms: 50 lpp, 19 tab., 9 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: zinātniskā literatūra – 15 latviešu valodā un 5 krievu valodā, valsts statistikas dati, interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie dati.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analītiskās apskates daļā tika apskatīta virzīšanas būtība, veidi un mārketinga komunikāciju plānošanas process. Pētījumu un aprēķinu daļā praktiski tiek izskatīta produkta virzība un mārketinga komunikāciju plānošana konkrētam uzņēmuma. Par analītiskās apskates, pētījumu un aprēķinu daļām tiek veikti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Dunkina A. Produkta virzīšana tirgū: Bakalaura darbs/Zinātn. vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2013. – 50 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Produkta virzīšana tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Product promotion into the market |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2013 18:32:12 |