Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„Produkta virzīšana tirgū” |
Title in English |
„Product promotion into the market” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Alisa Dunkina
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.lekt. I. Andersone
Bakalaura darba temats: „Produkta virzīšana tirgū”
Bakalaura darba apjoms: 50 lpp, 19 tab., 9 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: zinātniskā literatūra – 15 latviešu valodā un 5 krievu valodā, valsts statistikas dati, interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie dati.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analītiskās apskates daļā tika apskatīta virzīšanas būtība, veidi un mārketinga komunikāciju plānošanas process. Pētījumu un aprēķinu daļā praktiski tiek izskatīta produkta virzība un mārketinga komunikāciju plānošana konkrētam uzņēmuma. Par analītiskās apskates, pētījumu un aprēķinu daļām tiek veikti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Dunkina A. Produkta virzīšana tirgū: Bakalaura darbs/Zinātn. vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2013. – 50 lpp. |
Keywords |
Produkta virzīšana tirgū |
Keywords in English |
Product promotion into the market |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
03.06.2013 18:32:12 |