Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga stratēģijas noteikšana un ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā " |
Nosaukums angļu valodā |
"Preparation and implementation of marketing strategy in a retail company" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,prof. K.Didenko |
Recenzents |
|
Anotācija |
Pētījuma objekts ir Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „SANARS”, kas ir neliels mazumtirdzniecības uzņēmums, kas darbojas tirgū vairākus gadus.
Darba analītiskajā daļā tiek izskatīta mazumtirdzniecības uzņēmumu situācija tirgū un to aktivitātes mārketinga jautājumos.
Tiek veikts pētāmā objekta nozares apskats, ka arī uzņēmuma konkurentu, pircēju, sadales kanālu analīze. Tiek noteikti uzņēmuma darbinieku rotācijas, atjaunošanas un aiziešanas koeficenti, kā arī darba ražīguma līmenis, kas ir |
Atslēgas vārdi |
Mazumtirdzniecība;mārketinga stratēģijas;darbinieku darba ražīguma līmenis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Retail trade;marketing strategies;employee productivity level |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2011 23:18:26 |