Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Mārketinga stratēģijas noteikšana un ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā "
Nosaukums angļu valodā "Preparation and implementation of marketing strategy in a retail company"
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Dr.oec.,prof. K.Didenko
Recenzents
Anotācija Pētījuma objekts ir Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „SANARS”, kas ir neliels mazumtirdzniecības uzņēmums, kas darbojas tirgū vairākus gadus. Darba analītiskajā daļā tiek izskatīta mazumtirdzniecības uzņēmumu situācija tirgū un to aktivitātes mārketinga jautājumos. Tiek veikts pētāmā objekta nozares apskats, ka arī uzņēmuma konkurentu, pircēju, sadales kanālu analīze. Tiek noteikti uzņēmuma darbinieku rotācijas, atjaunošanas un aiziešanas koeficenti, kā arī darba ražīguma līmenis, kas ir
Atslēgas vārdi Mazumtirdzniecība;mārketinga stratēģijas;darbinieku darba ražīguma līmenis
Atslēgas vārdi angļu valodā Retail trade;marketing strategies;employee productivity level
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 06.01.2011 23:18:26