Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Mārketinga stratēģijas noteikšana un ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā " |
Title in English |
"Preparation and implementation of marketing strategy in a retail company" |
Department |
Institute of Business Engineering and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.,prof. K.Didenko |
Reviewer |
|
Abstract |
Pētījuma objekts ir Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „SANARS”, kas ir neliels mazumtirdzniecības uzņēmums, kas darbojas tirgū vairākus gadus.
Darba analītiskajā daļā tiek izskatīta mazumtirdzniecības uzņēmumu situācija tirgū un to aktivitātes mārketinga jautājumos.
Tiek veikts pētāmā objekta nozares apskats, ka arī uzņēmuma konkurentu, pircēju, sadales kanālu analīze. Tiek noteikti uzņēmuma darbinieku rotācijas, atjaunošanas un aiziešanas koeficenti, kā arī darba ražīguma līmenis, kas ir |
Keywords |
Mazumtirdzniecība;mārketinga stratēģijas;darbinieku darba ražīguma līmenis |
Keywords in English |
Retail trade;marketing strategies;employee productivity level |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
06.01.2011 23:18:26 |