Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Mārketinga stratēģijas noteikšana un ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā "
Title in English "Preparation and implementation of marketing strategy in a retail company"
Department Institute of Business Engineering and Management
Scientific advisor Dr.oec.,prof. K.Didenko
Reviewer
Abstract Pētījuma objekts ir Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „SANARS”, kas ir neliels mazumtirdzniecības uzņēmums, kas darbojas tirgū vairākus gadus. Darba analītiskajā daļā tiek izskatīta mazumtirdzniecības uzņēmumu situācija tirgū un to aktivitātes mārketinga jautājumos. Tiek veikts pētāmā objekta nozares apskats, ka arī uzņēmuma konkurentu, pircēju, sadales kanālu analīze. Tiek noteikti uzņēmuma darbinieku rotācijas, atjaunošanas un aiziešanas koeficenti, kā arī darba ražīguma līmenis, kas ir
Keywords Mazumtirdzniecība;mārketinga stratēģijas;darbinieku darba ražīguma līmenis
Keywords in English Retail trade;marketing strategies;employee productivity level
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 06.01.2011 23:18:26