Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums IT pakalpojumu dienesta izmantošana biznesa procesu uzlabošanā
Nosaukums angļu valodā Improvement of Business Processes Using IT Service Desk
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs
Recenzents Dr. sc. ing. Jānis Grabis
Anotācija Maģistra darbs tiek veltīts mūsdienu aktuālai tēmai, IT Pakalpojumu dienesta izmantošanai uzņēmējdarbībā. Maģistra darba pētījuma mērķis ir izstrādāt ierosinājumu procesu, lai lietderīga informācija IT Pakalpojumu dienestā tiktu efektīvi izmantota biznesa procesu uzlabošanai. Darbā tika pētītas un salīdzinātas ITIL labākas prakses, Lean pieejas un rekomendācijas, kā arī pielietošana IT jomā. Pētījuma gaitā, tika atklātas un noteiktas IT pakalpojuma dienesta papildus izmantošanas jomas: Lean kultūras ieviešana, pilnveidošanas iespēju identificēšana, krāmu identificēšana. Darba rezultātā tika izstrādāts ierosinājumu process, kas ir starpprocess no problēmu pārvaldības un pakalpojuma pieprasījuma pārvaldības uz pastāvīgo pakalpojumu pilnveidošanas procesu, nodrošinot esošu pakalpojumu un procesu produktivitātes un kvalitātes palielināšanu. Darba apjoms - 73. lpp., 9 tabulas, 19 attēli un 1 pielikums.
Atslēgas vārdi Biznesa procesi Lean IT ITIL CSI Pakalpojumu dienests
Atslēgas vārdi angļu valodā Business processes Service Desk Lean IT ITIL CSI
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2013 16:28:21