Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
IT pakalpojumu dienesta izmantošana biznesa procesu uzlabošanā |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of Business Processes Using IT Service Desk |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jānis Grabis |
Anotācija |
Maģistra darbs tiek veltīts mūsdienu aktuālai tēmai, IT Pakalpojumu dienesta izmantošanai uzņēmējdarbībā. Maģistra darba pētījuma mērķis ir izstrādāt ierosinājumu procesu, lai lietderīga informācija IT Pakalpojumu dienestā tiktu efektīvi izmantota biznesa procesu uzlabošanai. Darbā tika pētītas un salīdzinātas ITIL labākas prakses, Lean pieejas un rekomendācijas, kā arī pielietošana IT jomā. Pētījuma gaitā, tika atklātas un noteiktas IT pakalpojuma dienesta papildus izmantošanas jomas: Lean kultūras ieviešana, pilnveidošanas iespēju identificēšana, krāmu identificēšana. Darba rezultātā tika izstrādāts ierosinājumu process, kas ir starpprocess no problēmu pārvaldības un pakalpojuma pieprasījuma pārvaldības uz pastāvīgo pakalpojumu pilnveidošanas procesu, nodrošinot esošu pakalpojumu un procesu produktivitātes un kvalitātes palielināšanu.
Darba apjoms - 73. lpp., 9 tabulas, 19 attēli un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Biznesa procesi Lean IT ITIL CSI Pakalpojumu dienests |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Business processes Service Desk Lean IT ITIL CSI |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2013 16:28:21 |