Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
IT pakalpojumu dienesta izmantošana biznesa procesu uzlabošanā |
Title in English |
Improvement of Business Processes Using IT Service Desk |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Reviewer |
Dr. sc. ing. Jānis Grabis |
Abstract |
Maģistra darbs tiek veltīts mūsdienu aktuālai tēmai, IT Pakalpojumu dienesta izmantošanai uzņēmējdarbībā. Maģistra darba pētījuma mērķis ir izstrādāt ierosinājumu procesu, lai lietderīga informācija IT Pakalpojumu dienestā tiktu efektīvi izmantota biznesa procesu uzlabošanai. Darbā tika pētītas un salīdzinātas ITIL labākas prakses, Lean pieejas un rekomendācijas, kā arī pielietošana IT jomā. Pētījuma gaitā, tika atklātas un noteiktas IT pakalpojuma dienesta papildus izmantošanas jomas: Lean kultūras ieviešana, pilnveidošanas iespēju identificēšana, krāmu identificēšana. Darba rezultātā tika izstrādāts ierosinājumu process, kas ir starpprocess no problēmu pārvaldības un pakalpojuma pieprasījuma pārvaldības uz pastāvīgo pakalpojumu pilnveidošanas procesu, nodrošinot esošu pakalpojumu un procesu produktivitātes un kvalitātes palielināšanu.
Darba apjoms - 73. lpp., 9 tabulas, 19 attēli un 1 pielikums. |
Keywords |
Biznesa procesi Lean IT ITIL CSI Pakalpojumu dienests |
Keywords in English |
Business processes Service Desk Lean IT ITIL CSI |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
31.05.2013 16:28:21 |