Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Information Technology
Title in original language IT pakalpojumu dienesta izmantošana biznesa procesu uzlabošanā
Title in English Improvement of Business Processes Using IT Service Desk
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs
Reviewer Dr. sc. ing. Jānis Grabis
Abstract Maģistra darbs tiek veltīts mūsdienu aktuālai tēmai, IT Pakalpojumu dienesta izmantošanai uzņēmējdarbībā. Maģistra darba pētījuma mērķis ir izstrādāt ierosinājumu procesu, lai lietderīga informācija IT Pakalpojumu dienestā tiktu efektīvi izmantota biznesa procesu uzlabošanai. Darbā tika pētītas un salīdzinātas ITIL labākas prakses, Lean pieejas un rekomendācijas, kā arī pielietošana IT jomā. Pētījuma gaitā, tika atklātas un noteiktas IT pakalpojuma dienesta papildus izmantošanas jomas: Lean kultūras ieviešana, pilnveidošanas iespēju identificēšana, krāmu identificēšana. Darba rezultātā tika izstrādāts ierosinājumu process, kas ir starpprocess no problēmu pārvaldības un pakalpojuma pieprasījuma pārvaldības uz pastāvīgo pakalpojumu pilnveidošanas procesu, nodrošinot esošu pakalpojumu un procesu produktivitātes un kvalitātes palielināšanu. Darba apjoms - 73. lpp., 9 tabulas, 19 attēli un 1 pielikums.
Keywords Biznesa procesi Lean IT ITIL CSI Pakalpojumu dienests
Keywords in English Business processes Service Desk Lean IT ITIL CSI
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 31.05.2013 16:28:21