Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Launching a new product in the Latvian market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., doc. K.Kozlovskis |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū, kā arī noteikt galvenos faktorus, kas ietekmē efektīvu jauna produkta ieviešanu Latvijas tirgū.
Pirmajā nodaļā autors iepazīstina ar jauna produkta raksturojumu un sniedz vispārēju informāciju par jauna produkta ieviešanas procesa struktūru. Otrajā nodaļā autors analizē un izpēta analīzes objekta spēju ieviest jaunu produkciju Latvijas tirgū, analizē patērētāju tirgus īpatnības un tendences, kā arī izstrādā jauna produkta ieviešanas un attīstības procesu analīzes objektam. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un autors sniedz savus priekšlikumus par efektīvu jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū.
Bakalaura darba apjoms ir 80 lpp., kurā tiek ietvertas 8 tabulas un 11 attēli. Darba rezultātā tiek izdarīti 17 secinājumi un sniegti 6 priekšlikumi. |
Atslēgas vārdi |
Jauna produkta ieviešana; tirgus pētījumi; inovācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Launching a new product; market research; inovation |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2013 15:34:26 |