Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Nosaukums angļu valodā Launching a new product in the Latvian market
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec., doc. I.Andersone
Recenzents Dr.oec., doc. K.Kozlovskis
Anotācija Bakalaura darba tēma ir Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū, kā arī noteikt galvenos faktorus, kas ietekmē efektīvu jauna produkta ieviešanu Latvijas tirgū. Pirmajā nodaļā autors iepazīstina ar jauna produkta raksturojumu un sniedz vispārēju informāciju par jauna produkta ieviešanas procesa struktūru. Otrajā nodaļā autors analizē un izpēta analīzes objekta spēju ieviest jaunu produkciju Latvijas tirgū, analizē patērētāju tirgus īpatnības un tendences, kā arī izstrādā jauna produkta ieviešanas un attīstības procesu analīzes objektam. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un autors sniedz savus priekšlikumus par efektīvu jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū. Bakalaura darba apjoms ir 80 lpp., kurā tiek ietvertas 8 tabulas un 11 attēli. Darba rezultātā tiek izdarīti 17 secinājumi un sniegti 6 priekšlikumi.
Atslēgas vārdi Jauna produkta ieviešana; tirgus pētījumi; inovācija
Atslēgas vārdi angļu valodā Launching a new product; market research; inovation
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2013 15:34:26