Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Title in English |
Launching a new product in the Latvian market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec., doc. K.Kozlovskis |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū, kā arī noteikt galvenos faktorus, kas ietekmē efektīvu jauna produkta ieviešanu Latvijas tirgū.
Pirmajā nodaļā autors iepazīstina ar jauna produkta raksturojumu un sniedz vispārēju informāciju par jauna produkta ieviešanas procesa struktūru. Otrajā nodaļā autors analizē un izpēta analīzes objekta spēju ieviest jaunu produkciju Latvijas tirgū, analizē patērētāju tirgus īpatnības un tendences, kā arī izstrādā jauna produkta ieviešanas un attīstības procesu analīzes objektam. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un autors sniedz savus priekšlikumus par efektīvu jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū.
Bakalaura darba apjoms ir 80 lpp., kurā tiek ietvertas 8 tabulas un 11 attēli. Darba rezultātā tiek izdarīti 17 secinājumi un sniegti 6 priekšlikumi. |
Keywords |
Jauna produkta ieviešana; tirgus pētījumi; inovācija |
Keywords in English |
Launching a new product; market research; inovation |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
31.05.2013 15:34:26 |