Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Title in English Launching a new product in the Latvian market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec., doc. I.Andersone
Reviewer Dr.oec., doc. K.Kozlovskis
Abstract Bakalaura darba tēma ir Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū, kā arī noteikt galvenos faktorus, kas ietekmē efektīvu jauna produkta ieviešanu Latvijas tirgū. Pirmajā nodaļā autors iepazīstina ar jauna produkta raksturojumu un sniedz vispārēju informāciju par jauna produkta ieviešanas procesa struktūru. Otrajā nodaļā autors analizē un izpēta analīzes objekta spēju ieviest jaunu produkciju Latvijas tirgū, analizē patērētāju tirgus īpatnības un tendences, kā arī izstrādā jauna produkta ieviešanas un attīstības procesu analīzes objektam. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un autors sniedz savus priekšlikumus par efektīvu jauna produkta ieviešanas procesu Latvijas tirgū. Bakalaura darba apjoms ir 80 lpp., kurā tiek ietvertas 8 tabulas un 11 attēli. Darba rezultātā tiek izdarīti 17 secinājumi un sniegti 6 priekšlikumi.
Keywords Jauna produkta ieviešana; tirgus pētījumi; inovācija
Keywords in English Launching a new product; market research; inovation
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 31.05.2013 15:34:26