Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Virzīšanas pasākumu plānošana |
Nosaukums angļu valodā |
Sales promotion planning |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. I.Ovčiņņikova |
Anotācija |
Bakalaura darba temats: Virzīšanas pasākumu plānošana.
Darba mērķis: izstrādāt virzīšanas pasākumu plānu uzņēmumam SIA ERIS.
Darba uzdevumi: teorētiskās bāzes pētīšana; plānoto virzīšanas pasākumu saraksta noteikšana un to apraksts; pasākumu īstenošanas grafika un budžeta izstrādāšana; gaidāmas efektivitātes novērtēšana.
Darbs sastāv no divām daļām. Tā pirmajā daļā autore pēta preču virzīšanas jēdzienu un būtību; iepazinās ar to līdzekļiem un efektu, kuru tie izraisa; vairāk uzzina par virzīšanas pasākumu efektivitātes novērtēšanu.
Darba otrajā daļā iegūtas zināšanas tiek pielietotas praksē: kad ir savākta informācija par uzņēmumu notiek virzīšanas pasākumu plāna izstrādāšanas process tajām pilnām kalendāra gadam, ir izanalizēti un novērtēti iegūtie rezultāti.
Rezultātā ir sasniegts izvirzītais mērķis: ir izstrādāts virzīšanas pasākumu plāns un atbilstoši veiktiem pētījumiem tiek doti priekšlikumi uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas darbībai
Darba apjoms: 59 lpp. Izmantotie avoti: 19. |
Atslēgas vārdi |
reklāma, noieta stimulēšana, personiskā pārdošana, sabiedriskās attiecības |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
advertising, sales promotion, personal selling, public relations |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2013 11:15:23 |