| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Virzīšanas pasākumu plānošana |
| Title in English |
Sales promotion planning |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
| Reviewer |
Mg.oec., lekt. I.Ovčiņņikova |
| Abstract |
Bakalaura darba temats: Virzīšanas pasākumu plānošana.
Darba mērķis: izstrādāt virzīšanas pasākumu plānu uzņēmumam SIA ERIS.
Darba uzdevumi: teorētiskās bāzes pētīšana; plānoto virzīšanas pasākumu saraksta noteikšana un to apraksts; pasākumu īstenošanas grafika un budžeta izstrādāšana; gaidāmas efektivitātes novērtēšana.
Darbs sastāv no divām daļām. Tā pirmajā daļā autore pēta preču virzīšanas jēdzienu un būtību; iepazinās ar to līdzekļiem un efektu, kuru tie izraisa; vairāk uzzina par virzīšanas pasākumu efektivitātes novērtēšanu.
Darba otrajā daļā iegūtas zināšanas tiek pielietotas praksē: kad ir savākta informācija par uzņēmumu notiek virzīšanas pasākumu plāna izstrādāšanas process tajām pilnām kalendāra gadam, ir izanalizēti un novērtēti iegūtie rezultāti.
Rezultātā ir sasniegts izvirzītais mērķis: ir izstrādāts virzīšanas pasākumu plāns un atbilstoši veiktiem pētījumiem tiek doti priekšlikumi uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas darbībai
Darba apjoms: 59 lpp. Izmantotie avoti: 19. |
| Keywords |
reklāma, noieta stimulēšana, personiskā pārdošana, sabiedriskās attiecības |
| Keywords in English |
advertising, sales promotion, personal selling, public relations |
| Language |
lv |
| Year |
2013 |
| Date and time of uploading |
01.06.2013 11:15:23 |