Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing planning in a small enterprise |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., asoc.prof. L.Vasiļjeva |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma Uzņēmējdarbības plānošana mazajā uzņēmumā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga plānošanas īpatnības mazajā uzņēmumā.
Bakalaura darbs sastāv no divām nodaļām analītiskā apskata nodaļa un pētījumu un aprēķinu nodaļa. Pirmajā nodaļā autore apraksta tirgzinības būtību un nozīmi, kā arī apraksta tirgzinības izpētes un plānošanas posmus. Otrajā nodaļā autore veic tirgus analīzi izpētes objektam, veido SVID analīzi, kā arī veido mārketinga aktivitāšu plānu, izvērtējot uzņēmuma iespējas un vēlmes.
Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un tiek sniegti priekšlikumi par veiksmīgu tirgzinības plānošanu mazajā uzņēmumā.
Bakalaura darba apjoms ir 61 lapaspuses, kurās ir 11 tabulas, 9 attēli, 2 pielikumi un 15 izmantotās literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
tirgzinības |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2013 10:18:19 |