Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Tirgzinības plānošana mazajā uzņēmumā |
Title in English |
Marketing planning in a small enterprise |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec., asoc.prof. L.Vasiļjeva |
Abstract |
Bakalaura darba tēma Uzņēmējdarbības plānošana mazajā uzņēmumā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga plānošanas īpatnības mazajā uzņēmumā.
Bakalaura darbs sastāv no divām nodaļām analītiskā apskata nodaļa un pētījumu un aprēķinu nodaļa. Pirmajā nodaļā autore apraksta tirgzinības būtību un nozīmi, kā arī apraksta tirgzinības izpētes un plānošanas posmus. Otrajā nodaļā autore veic tirgus analīzi izpētes objektam, veido SVID analīzi, kā arī veido mārketinga aktivitāšu plānu, izvērtējot uzņēmuma iespējas un vēlmes.
Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un tiek sniegti priekšlikumi par veiksmīgu tirgzinības plānošanu mazajā uzņēmumā.
Bakalaura darba apjoms ir 61 lapaspuses, kurās ir 11 tabulas, 9 attēli, 2 pielikumi un 15 izmantotās literatūras avoti. |
Keywords |
tirgzinības |
Keywords in English |
marketing |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
31.05.2013 10:18:19 |