Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikāciju plānošana uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing communication planning in a company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Bakalaura darba Mārketinga komunikāciju plānošana uzņēmumā mērķis bija izpētīt Latvijas iedzīvotāju informētību par SIA FN Serviss mārketinga komunikāciju plānošanu un novērtēt to efektivitāti.
Tika atrisināti sekojoši darba uzdevumi:
1) Pamatojoties uz literatūras referatīvo analīzi, tika izskatīti mārketinga komunikāciju veidi un to efektivitātes veidi.
2) Tika izpētīts un izanalizēt uzņēmuma SIA FN Serviss darbības raksturojums.
3) Tika novērtētas uzņēmuma SIA FN Serviss mārketinga komunikācijas aktivitātes, un pamatojoties uz to, tika izstrādāts mārketinga plāna budžets 2014.gadam.
4) Tika veikta pircēju aptauja par uzņēmumu SIA FN Serviss un tā veiktajām mārketinga komunikācijām un izanalizēti aptaujas rezultāti.
5) Tika izstrādāti priekšlikumi mārketinga komunikāciju plānošanas pilnveidošanai SIA FN Serviss.
Bakalaura darba izstrādei autore izmantoja dažādas informācijas vākšanas, apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas tapšanai pārsvarā autore izmantoja literatūras referatīvās analīzes metodes. Kā pamats darba teorētiskajai daļai tika ņemta V. Praudes un J. Šalkovskas grāmata Mārketinga komunikācijas un vairāki citi Latvijā un ārzemēs izdoti literatūras avoti, bet analītiskajai daļai tika izmantoti uzņēmuma publicētie un arī nepublicētie materiāli. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga komunikāciju plānošana uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing communication planning in a company |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2013 17:22:00 |