Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga komunikāciju plānošana uzņēmumā |
Title in English |
Marketing communication planning in a company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Abstract |
Bakalaura darba Mārketinga komunikāciju plānošana uzņēmumā mērķis bija izpētīt Latvijas iedzīvotāju informētību par SIA FN Serviss mārketinga komunikāciju plānošanu un novērtēt to efektivitāti.
Tika atrisināti sekojoši darba uzdevumi:
1) Pamatojoties uz literatūras referatīvo analīzi, tika izskatīti mārketinga komunikāciju veidi un to efektivitātes veidi.
2) Tika izpētīts un izanalizēt uzņēmuma SIA FN Serviss darbības raksturojums.
3) Tika novērtētas uzņēmuma SIA FN Serviss mārketinga komunikācijas aktivitātes, un pamatojoties uz to, tika izstrādāts mārketinga plāna budžets 2014.gadam.
4) Tika veikta pircēju aptauja par uzņēmumu SIA FN Serviss un tā veiktajām mārketinga komunikācijām un izanalizēti aptaujas rezultāti.
5) Tika izstrādāti priekšlikumi mārketinga komunikāciju plānošanas pilnveidošanai SIA FN Serviss.
Bakalaura darba izstrādei autore izmantoja dažādas informācijas vākšanas, apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas tapšanai pārsvarā autore izmantoja literatūras referatīvās analīzes metodes. Kā pamats darba teorētiskajai daļai tika ņemta V. Praudes un J. Šalkovskas grāmata Mārketinga komunikācijas un vairāki citi Latvijā un ārzemēs izdoti literatūras avoti, bet analītiskajai daļai tika izmantoti uzņēmuma publicētie un arī nepublicētie materiāli. |
Keywords |
Mārketinga komunikāciju plānošana uzņēmumā |
Keywords in English |
Marketing communication planning in a company |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
29.05.2013 17:22:00 |