Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
"Interneta mārketinga aspekti starptautiskā tūrisma produktu virzīšanā" |
Nosaukums angļu valodā |
"The Aspects of Internet Marketing in the Promotion of International Tourism Products" |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Doc. V.Ozoliņa |
Recenzents |
|
Anotācija |
Madaras Laicānes maģistra darbam Interneta mārketinga aspekti starptautiskā tūrisma produktu virzīšanā maģistra profesionālā grāda starptautisko ekonomisko sakaru vadīšanā iegūšanai. Maģistra darbā analizēti starptautiskā tūrisma produktu virzīšanas pasākumu teorētiskie aspekti, koncentrējoties uz jaunajiem un sociālajiem medijiem, raksturotas mārketinga pasākumu novērtēšanas metodes, veikta sociālo mediju mārketinga izmantošanas analīze starptautiskā tūrisma uzņēmumos gan pasaulē, gan Latvijā, kā arī atspoguļoti aptaujas rezultāti par Latvijas uzņēmēju attieksmi pret sociālajiem medijiem kā mārketinga rīku. Maģistra darba ietvaros novērtēts sociālo mediju izmantošanas potenciāls tūrisma nozarē, veicot sociālo mediju izmantošanas izmaksu analīzi salīdzinājumā ar citiem virzīšanas pasākumiem, analizēts sociālo mediju tirgus, kā arī izveidots sociālo mediju mārketinga efektivitātes novērtēšanas modelis un, balstoties uz to, novērtēta tūrisma uzņēmuma sociālo mediju projekta efektivitāte. Maģistra darba apjoms ir 114 lapas, tajā iekļautas 8 tabulas, 21 attēli, 93 bibliogrāfiskās vienības un 2 pielikumi uz 3 lapām. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga efektivitāte, tūrisma mārketings, sociālo mediju projekti |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing effiency, tourism marketing, social media projects |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 13:52:27 |