Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language "Interneta mārketinga aspekti starptautiskā tūrisma produktu virzīšanā"
Title in English "The Aspects of Internet Marketing in the Promotion of International Tourism Products"
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Doc. V.Ozoliņa
Reviewer
Abstract Madaras Laicānes maģistra darbam Interneta mārketinga aspekti starptautiskā tūrisma produktu virzīšanā maģistra profesionālā grāda starptautisko ekonomisko sakaru vadīšanā iegūšanai. Maģistra darbā analizēti starptautiskā tūrisma produktu virzīšanas pasākumu teorētiskie aspekti, koncentrējoties uz jaunajiem un sociālajiem medijiem, raksturotas mārketinga pasākumu novērtēšanas metodes, veikta sociālo mediju mārketinga izmantošanas analīze starptautiskā tūrisma uzņēmumos gan pasaulē, gan Latvijā, kā arī atspoguļoti aptaujas rezultāti par Latvijas uzņēmēju attieksmi pret sociālajiem medijiem kā mārketinga rīku. Maģistra darba ietvaros novērtēts sociālo mediju izmantošanas potenciāls tūrisma nozarē, veicot sociālo mediju izmantošanas izmaksu analīzi salīdzinājumā ar citiem virzīšanas pasākumiem, analizēts sociālo mediju tirgus, kā arī izveidots sociālo mediju mārketinga efektivitātes novērtēšanas modelis un, balstoties uz to, novērtēta tūrisma uzņēmuma sociālo mediju projekta efektivitāte. Maģistra darba apjoms ir 114 lapas, tajā iekļautas 8 tabulas, 21 attēli, 93 bibliogrāfiskās vienības un 2 pielikumi uz 3 lapām.
Keywords mārketinga efektivitāte, tūrisma mārketings, sociālo mediju projekti
Keywords in English marketing effiency, tourism marketing, social media projects
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 18.04.2011 13:52:27