Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pārdošanas procesa pilnveidošanas projekta izstrādāšana |
Nosaukums angļu valodā |
Elaboration of the project for improving the sales process |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., prof. E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Mg.oec. V.Didenko |
Anotācija |
Diplomprojekta temats ir Pārdošanas procesa pilnveidošanas projekta izstrādāšana. Darbs ir izstrādāts studiju programmā Uzņēmējdarbība un vadīšana. Tas sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā tika veikta nozares un uzņēmuma analīze, tika novērtēti konkurenti, kā arī ar SVID analīzes palīdzību tika veikts uzņēmuma analītisks izvērtējums. Nodaļas noslēgumā tika konstatētas trīs galvenās problēmas.
Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāta pārdošanas stratēģija, lai pilnveidotu pārdošanas procesu. Katram klientu sektoram tiek izstrādāta individuāla pārdošanas stratēģija, lai sasniegtu maksimāli augstus pārdošanas rādītājus.
Tehnoloģiskajā daļā tika izstrādāta mājas lapa, kas ir pieejama pārdošanas profesionāļiem no uzņēmuma, lai viņi varētu papildināt savas zināšanas un iziet apmācības kursu, lai sasniegtu savus un uzņēmuma mērķus.
Darba un dabas aizsardzības daļā tika aprakstītas visbiežāk sastopamās problēmas darba aizsardzībā un sniegts izmaksu aprēķins par darba aizsardzības pasākumu ieviešanu un nodrošināšanu uzņēmumā. Tika sniegti priekšlikumi darba aizsardzības uzlabošanā, kā arī risinājumi biežāk sastopamajiem ergonomikas jautājumiem.
Grafiskā daļa sastāv no 16 lapām, kurās ir apkopotas diplomprojekta laikā izstrādātās shēmas, attēli un tabulas, lai labāk atainotu darbā veikto analīzi un aprēķinus.
Darba apjoms ir 93 lapas, kurās ir 22 attēli, 17 tabulas, 12 formulas un 23 literatūras avoti.
Noslēgumā ir 21 secinājumi, kas radušies Diplomprojekta izveidošanas gaitā, un sniegti 9 priekšlikumi. |
Atslēgas vārdi |
Pārdošana, mārketings, B2B, B2C, B2G |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Selling, marketing,B2B, B2C, B2G |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2013 10:02:48 |