Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pārdošanas procesa pilnveidošanas projekta izstrādāšana |
Title in English |
Elaboration of the project for improving the sales process |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., prof. E.Gaile-Sarkane |
Reviewer |
Mg.oec. V.Didenko |
Abstract |
Diplomprojekta temats ir Pārdošanas procesa pilnveidošanas projekta izstrādāšana. Darbs ir izstrādāts studiju programmā Uzņēmējdarbība un vadīšana. Tas sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā tika veikta nozares un uzņēmuma analīze, tika novērtēti konkurenti, kā arī ar SVID analīzes palīdzību tika veikts uzņēmuma analītisks izvērtējums. Nodaļas noslēgumā tika konstatētas trīs galvenās problēmas.
Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāta pārdošanas stratēģija, lai pilnveidotu pārdošanas procesu. Katram klientu sektoram tiek izstrādāta individuāla pārdošanas stratēģija, lai sasniegtu maksimāli augstus pārdošanas rādītājus.
Tehnoloģiskajā daļā tika izstrādāta mājas lapa, kas ir pieejama pārdošanas profesionāļiem no uzņēmuma, lai viņi varētu papildināt savas zināšanas un iziet apmācības kursu, lai sasniegtu savus un uzņēmuma mērķus.
Darba un dabas aizsardzības daļā tika aprakstītas visbiežāk sastopamās problēmas darba aizsardzībā un sniegts izmaksu aprēķins par darba aizsardzības pasākumu ieviešanu un nodrošināšanu uzņēmumā. Tika sniegti priekšlikumi darba aizsardzības uzlabošanā, kā arī risinājumi biežāk sastopamajiem ergonomikas jautājumiem.
Grafiskā daļa sastāv no 16 lapām, kurās ir apkopotas diplomprojekta laikā izstrādātās shēmas, attēli un tabulas, lai labāk atainotu darbā veikto analīzi un aprēķinus.
Darba apjoms ir 93 lapas, kurās ir 22 attēli, 17 tabulas, 12 formulas un 23 literatūras avoti.
Noslēgumā ir 21 secinājumi, kas radušies Diplomprojekta izveidošanas gaitā, un sniegti 9 priekšlikumi. |
Keywords |
Pārdošana, mārketings, B2B, B2C, B2G |
Keywords in English |
Selling, marketing,B2B, B2C, B2G |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
28.05.2013 10:02:48 |