Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Farmaceitisko produktu virzīšana Latvijas tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Promotion of pharmaceutical products in the Latvian market"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko
Recenzents Dr.oec.,doc. R.Greitāne
Anotācija Produktu virzīšana ir dabisks ekonomikas instruments un svarīgs tirgus sistēmas regulators. Pareizi organizējot, produktu virzīšana ir ļoti efektīva un veicina izgatavotās produkcijas nepārtrauktu realizāciju. Farmācijas nozarē ļoti svarīga ir komunikācija ar patērētāju un produkta virzīšana patērētājiem. Medikamentu ražotāju uzdevums ir ieinteresēt patērētāju, lai tas iegādātos tieši šī uzņēmuma preci. Starp ražotāju un gala patērētāju ir lieltirgotāji un aptiekas, kas piedalās produkta virzīšanas procesā. Svarīgu lomu šai produktu virzīšanas procesā ieņem lieltirgotājs, jo tieši tas piegādā medikamentus aptiekām. Pirms medikamenti nonāks pie gala patērētāja ir svarīgi zināt kā notiek iekšējā medikamentu virzīšana starp ražotāju un lieltirgotāju, lieltirgotāju un aptieku. Šai iekšējai virzīšanai ir liela nozīme farmācijas nozarē, jo ražotāji un lieltirgotāji sastopas ar produkta virzīšanas ierobežojumiem, kas neļauj realizēt preci ieplānotajā daudzumā. Daudzi faktori iespaido tieši lieltirgotājus, paātrinot vai tieši bremzējot produktu virzīšanas procesu. Cieša lieltirgotāju sadarbība ar ražotāju, aptieku tīklu un savlaicīga medikamentu realizācija ir galvenais produkta virzīšanas veiksmes faktors.
Atslēgas vārdi farmācijas nozarē, produktu virzīšana, zāļu lieltirgotājs, Latvija
Atslēgas vārdi angļu valodā pharmaceutical industry, product promotion, wholesale, Latvia
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2013 18:32:32