Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Farmaceitisko produktu virzīšana Latvijas tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Promotion of pharmaceutical products in the Latvian market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko |
Recenzents |
Dr.oec.,doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Produktu virzīšana ir dabisks ekonomikas instruments un svarīgs tirgus sistēmas regulators. Pareizi organizējot, produktu virzīšana ir ļoti efektīva un veicina izgatavotās produkcijas nepārtrauktu realizāciju. Farmācijas nozarē ļoti svarīga ir komunikācija ar patērētāju un produkta virzīšana patērētājiem. Medikamentu ražotāju uzdevums ir ieinteresēt patērētāju, lai tas iegādātos tieši šī uzņēmuma preci. Starp ražotāju un gala patērētāju ir lieltirgotāji un aptiekas, kas piedalās produkta virzīšanas procesā. Svarīgu lomu šai produktu virzīšanas procesā ieņem lieltirgotājs, jo tieši tas piegādā medikamentus aptiekām. Pirms medikamenti nonāks pie gala patērētāja ir svarīgi zināt kā notiek iekšējā medikamentu virzīšana starp ražotāju un lieltirgotāju, lieltirgotāju un aptieku. Šai iekšējai virzīšanai ir liela nozīme farmācijas nozarē, jo ražotāji un lieltirgotāji sastopas ar produkta virzīšanas ierobežojumiem, kas neļauj realizēt preci ieplānotajā daudzumā. Daudzi faktori iespaido tieši lieltirgotājus, paātrinot vai tieši bremzējot produktu virzīšanas procesu. Cieša lieltirgotāju sadarbība ar ražotāju, aptieku tīklu un savlaicīga medikamentu realizācija ir galvenais produkta virzīšanas veiksmes faktors. |
Atslēgas vārdi |
farmācijas nozarē, produktu virzīšana, zāļu lieltirgotājs, Latvija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
pharmaceutical industry, product promotion, wholesale, Latvia |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2013 18:32:32 |