Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Farmaceitisko produktu virzīšana Latvijas tirgū" |
Title in English |
"Promotion of pharmaceutical products in the Latvian market" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko |
Reviewer |
Dr.oec.,doc. R.Greitāne |
Abstract |
Produktu virzīšana ir dabisks ekonomikas instruments un svarīgs tirgus sistēmas regulators. Pareizi organizējot, produktu virzīšana ir ļoti efektīva un veicina izgatavotās produkcijas nepārtrauktu realizāciju. Farmācijas nozarē ļoti svarīga ir komunikācija ar patērētāju un produkta virzīšana patērētājiem. Medikamentu ražotāju uzdevums ir ieinteresēt patērētāju, lai tas iegādātos tieši šī uzņēmuma preci. Starp ražotāju un gala patērētāju ir lieltirgotāji un aptiekas, kas piedalās produkta virzīšanas procesā. Svarīgu lomu šai produktu virzīšanas procesā ieņem lieltirgotājs, jo tieši tas piegādā medikamentus aptiekām. Pirms medikamenti nonāks pie gala patērētāja ir svarīgi zināt kā notiek iekšējā medikamentu virzīšana starp ražotāju un lieltirgotāju, lieltirgotāju un aptieku. Šai iekšējai virzīšanai ir liela nozīme farmācijas nozarē, jo ražotāji un lieltirgotāji sastopas ar produkta virzīšanas ierobežojumiem, kas neļauj realizēt preci ieplānotajā daudzumā. Daudzi faktori iespaido tieši lieltirgotājus, paātrinot vai tieši bremzējot produktu virzīšanas procesu. Cieša lieltirgotāju sadarbība ar ražotāju, aptieku tīklu un savlaicīga medikamentu realizācija ir galvenais produkta virzīšanas veiksmes faktors. |
Keywords |
farmācijas nozarē, produktu virzīšana, zāļu lieltirgotājs, Latvija |
Keywords in English |
pharmaceutical industry, product promotion, wholesale, Latvia |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
26.05.2013 18:32:32 |