Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Farmaceitisko produktu virzīšana Latvijas tirgū"
Title in English "Promotion of pharmaceutical products in the Latvian market"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko
Reviewer Dr.oec.,doc. R.Greitāne
Abstract Produktu virzīšana ir dabisks ekonomikas instruments un svarīgs tirgus sistēmas regulators. Pareizi organizējot, produktu virzīšana ir ļoti efektīva un veicina izgatavotās produkcijas nepārtrauktu realizāciju. Farmācijas nozarē ļoti svarīga ir komunikācija ar patērētāju un produkta virzīšana patērētājiem. Medikamentu ražotāju uzdevums ir ieinteresēt patērētāju, lai tas iegādātos tieši šī uzņēmuma preci. Starp ražotāju un gala patērētāju ir lieltirgotāji un aptiekas, kas piedalās produkta virzīšanas procesā. Svarīgu lomu šai produktu virzīšanas procesā ieņem lieltirgotājs, jo tieši tas piegādā medikamentus aptiekām. Pirms medikamenti nonāks pie gala patērētāja ir svarīgi zināt kā notiek iekšējā medikamentu virzīšana starp ražotāju un lieltirgotāju, lieltirgotāju un aptieku. Šai iekšējai virzīšanai ir liela nozīme farmācijas nozarē, jo ražotāji un lieltirgotāji sastopas ar produkta virzīšanas ierobežojumiem, kas neļauj realizēt preci ieplānotajā daudzumā. Daudzi faktori iespaido tieši lieltirgotājus, paātrinot vai tieši bremzējot produktu virzīšanas procesu. Cieša lieltirgotāju sadarbība ar ražotāju, aptieku tīklu un savlaicīga medikamentu realizācija ir galvenais produkta virzīšanas veiksmes faktors.
Keywords farmācijas nozarē, produktu virzīšana, zāļu lieltirgotājs, Latvija
Keywords in English pharmaceutical industry, product promotion, wholesale, Latvia
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 26.05.2013 18:32:32