Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Franšīzes attīstība ātrās ēdināšanas uzņēmumos Latvijā” |
Nosaukums angļu valodā |
“Franchise Development in Fast Food Companies in Latvia” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Doc. I.Pucens |
Recenzents |
|
Anotācija |
Palielinoties pieprasījumam pēc ātrās ēdināšanas restorāniem, aktuāls ir kļuvis jautājums par ātrās ēdināšanas restorānu attīstību. Darbā tiek pētīta ātrās ēdināšanas restorāna franšīzes attīstība un tā pilnveidošana, par piemēru ņemot konkrētu ātrās ēdināšanas ķēdes franšīzi „Hesburger”.
Pētījuma mērķis ir izstrādāt pasākumus ātrās ēdināšanas uzņēmuma „Hesburger” franšīzes sistēmas pilnveidošanai.
Darba pirmajā daļā ir apkopota un analizēta teorētiskā literatūra par franšīzi un to veidiem. Apskatīts arī franšīzes tiesiskais regulējums un specifika ātrajā ēdināšanā.
Otrajā nodaļā apskatīts ātrās ēdināšanas franšīzes raksturojums Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un pamati franšīzes biznesa uzsākšanā.
Darba trešajā nodaļā izpētīta ātrās ēdināšanas franšīzes „Hesburger” darbības un finanšu analīze. Izvērtēta „Hesburger” izmaksu samazināšana un salīdzināts uzņēmums „A” modelis ar „Hesburger” franšīzes modeli.
Darba apjoms ir 67 lpp. Tajā ietvertas 12 tabulas, 8 attēli un 6 pielikumi. Izmantoti 49 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: franšīze, franšīzes attīstība, ātrās ēdināšanas uzņēmumu franšīze |
Atslēgas vārdi |
franšīze, franšīzes attīstība, ātrās ēdināšanas uzņēmumu franšīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
franchise, franchising development, fast food company franchise. |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2013 22:44:35 |