Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Franšīzes attīstība ātrās ēdināšanas uzņēmumos Latvijā” |
Title in English |
“Franchise Development in Fast Food Companies in Latvia” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Doc. I.Pucens |
Reviewer |
|
Abstract |
Palielinoties pieprasījumam pēc ātrās ēdināšanas restorāniem, aktuāls ir kļuvis jautājums par ātrās ēdināšanas restorānu attīstību. Darbā tiek pētīta ātrās ēdināšanas restorāna franšīzes attīstība un tā pilnveidošana, par piemēru ņemot konkrētu ātrās ēdināšanas ķēdes franšīzi „Hesburger”.
Pētījuma mērķis ir izstrādāt pasākumus ātrās ēdināšanas uzņēmuma „Hesburger” franšīzes sistēmas pilnveidošanai.
Darba pirmajā daļā ir apkopota un analizēta teorētiskā literatūra par franšīzi un to veidiem. Apskatīts arī franšīzes tiesiskais regulējums un specifika ātrajā ēdināšanā.
Otrajā nodaļā apskatīts ātrās ēdināšanas franšīzes raksturojums Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un pamati franšīzes biznesa uzsākšanā.
Darba trešajā nodaļā izpētīta ātrās ēdināšanas franšīzes „Hesburger” darbības un finanšu analīze. Izvērtēta „Hesburger” izmaksu samazināšana un salīdzināts uzņēmums „A” modelis ar „Hesburger” franšīzes modeli.
Darba apjoms ir 67 lpp. Tajā ietvertas 12 tabulas, 8 attēli un 6 pielikumi. Izmantoti 49 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: franšīze, franšīzes attīstība, ātrās ēdināšanas uzņēmumu franšīze |
Keywords |
franšīze, franšīzes attīstība, ātrās ēdināšanas uzņēmumu franšīze |
Keywords in English |
franchise, franchising development, fast food company franchise. |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
23.05.2013 22:44:35 |