Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language „Franšīzes attīstība ātrās ēdināšanas uzņēmumos Latvijā”
Title in English “Franchise Development in Fast Food Companies in Latvia”
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Doc. I.Pucens
Reviewer
Abstract Palielinoties pieprasījumam pēc ātrās ēdināšanas restorāniem, aktuāls ir kļuvis jautājums par ātrās ēdināšanas restorānu attīstību. Darbā tiek pētīta ātrās ēdināšanas restorāna franšīzes attīstība un tā pilnveidošana, par piemēru ņemot konkrētu ātrās ēdināšanas ķēdes franšīzi „Hesburger”. Pētījuma mērķis ir izstrādāt pasākumus ātrās ēdināšanas uzņēmuma „Hesburger” franšīzes sistēmas pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā ir apkopota un analizēta teorētiskā literatūra par franšīzi un to veidiem. Apskatīts arī franšīzes tiesiskais regulējums un specifika ātrajā ēdināšanā. Otrajā nodaļā apskatīts ātrās ēdināšanas franšīzes raksturojums Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un pamati franšīzes biznesa uzsākšanā. Darba trešajā nodaļā izpētīta ātrās ēdināšanas franšīzes „Hesburger” darbības un finanšu analīze. Izvērtēta „Hesburger” izmaksu samazināšana un salīdzināts uzņēmums „A” modelis ar „Hesburger” franšīzes modeli. Darba apjoms ir 67 lpp. Tajā ietvertas 12 tabulas, 8 attēli un 6 pielikumi. Izmantoti 49 literatūras avoti. Atslēgvārdi: franšīze, franšīzes attīstība, ātrās ēdināšanas uzņēmumu franšīze
Keywords franšīze, franšīzes attīstība, ātrās ēdināšanas uzņēmumu franšīze
Keywords in English franchise, franchising development, fast food company franchise.
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 23.05.2013 22:44:35