Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Mārketinga stratēģijas izstrādāšana tirdzniecības uzņēmumā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Development of marketing strategy in a trading company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Jūlija Kuzņecova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Mārketinga stratēģijas izstrādāšana tirdzniecības uzņēmumā”
Bakalaura darba apjoms: 62 lpp., 29.tab., 15.att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: zinātniskā literatūra, valsts statistikas dati, interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie dati, mācību literāri avoti – 16 latviešu valodas avoti, 1 angļu valodā, 1 vācu valodā, 4 krievu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba analītiskajā un apskata daļā izstrādes gaitā tiek apskatīta stratēģijas būtība tās nozīme un veidi, kā arī stratēģijas plānošanas process. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek praktiski pielietots plānošanas process konkrētam uzņēmumam, ka arī izstrādāta stratēģija un noteikts budžets mārketinga pasākumiem. Nobeigumā tiek izvirzīti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kuzņecova J. Mārketinga stratēģijas izstrādāšana tirdzniecības uzņēmumā: Bakalaura darbs/Zinātn. vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2013. – 62 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Strategy |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2013 18:57:47 |