Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
„Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Advertising and its role in business” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Eva Vikštrema
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāma un tā nozīme uzņēmējdarbībā
Bakalaura darba apjoms: 68 lpp, 16 tab., 20 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: vispārējā literatūra, mācību grāmatas, interneta resursi, žurnālu raksti un uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izpētīta reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā, reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes un iespējamie reklāmas līdzekļi. Iepazīta sabiedrības ar ierobežotu atbildību E-Lats vēsture, uzņēmuma mikro un makro vide, kā arī uzņēmuma darbība - sniegtie pakalpojumu un preces. Apskatīti SIA E-Lats pielietotie reklāmas līdzekļi, reklāmas aktivitātes, reklāmas izdevumi un uzņēmuma rentablitātes rādītāji, kā arī tika analizēta un novērtēta uzņēmuma reklāmas efektivitāte un tās ietekme uz uzņēmuma darbību. Efektivitātes uzlabošanai tika izstrādāts jauns reklāmas plāns ar reklāmas rīcības plānu, ar kura palīdzību noteikts aptuvenais reklāmas budžets.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Vikštrema E. Reklāma un tā nozīme uzņēmējdarībā: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. Datorsalikums. Rīga, RTU, 2013. 68 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising and its importance in business |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2013 17:25:08 |