Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Economics |
Title in original language |
„Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā” |
Title in English |
„Advertising and its role in business” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Eva Vikštrema
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāma un tā nozīme uzņēmējdarbībā
Bakalaura darba apjoms: 68 lpp, 16 tab., 20 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: vispārējā literatūra, mācību grāmatas, interneta resursi, žurnālu raksti un uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izpētīta reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā, reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes un iespējamie reklāmas līdzekļi. Iepazīta sabiedrības ar ierobežotu atbildību E-Lats vēsture, uzņēmuma mikro un makro vide, kā arī uzņēmuma darbība - sniegtie pakalpojumu un preces. Apskatīti SIA E-Lats pielietotie reklāmas līdzekļi, reklāmas aktivitātes, reklāmas izdevumi un uzņēmuma rentablitātes rādītāji, kā arī tika analizēta un novērtēta uzņēmuma reklāmas efektivitāte un tās ietekme uz uzņēmuma darbību. Efektivitātes uzlabošanai tika izstrādāts jauns reklāmas plāns ar reklāmas rīcības plānu, ar kura palīdzību noteikts aptuvenais reklāmas budžets.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Vikštrema E. Reklāma un tā nozīme uzņēmējdarībā: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. Datorsalikums. Rīga, RTU, 2013. 68 lpp. |
Keywords |
Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbība |
Keywords in English |
Advertising and its importance in business |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
14.05.2013 17:25:08 |